Pocztówki z: Islandii, Rosji oraz Niemiec

Witajcie kochani! 
Dzisiaj zaprezentuje wam kolejny nowy kraj. Powoli muszę przygotować was, że do póki nie znajdę pracy na blogu będzie pojawiać się coraz mnie pocztówek. Z braku pieniędzy przestałam wysyłać jakiekolwiek kartki czy listy. Mam nadzieję, że ten niemiły stan niedługo się zmieni i zacznę pokazywać wam coraz więcej nowych otrzymanych pocztówek. 



Moja mama stwierdziła, że ostatnio otrzymuje same pocztówki z jeziorami. Ja się z tego powodu bardzo cieszę, bo uwielbiam kolor niebieski. 



Powoli kolekcjonuje pocztówki z europejskich państw, niestety teraz pozostały mi kraje z których będzie mi dość trudno zdobyć, ale trzymajcie za mnie kciuki. A teraz pokaże wam pozostałe dwie piękne pocztówki, które otrzymałam w tamtym tygodniu. 

OFF z Rosji 

wymiana prywatna z Niemiec

Dzisiaj to wszystko! W komentarzach piszcie, które pocztówka najbardziej przypadła wam do gustu. Pozdrawiam i życzę miłego dnia! 

Komentarze

  1. Odpowiedzi
    1. Ja zakochałam się w bańkach mydlanych ;)

      Usuń
    2. Też są świetne :D
      Pozwolę sobie zadać Ci pytanie odnośnie swap-bot.com, bo jesteś chyba najbardziej obeznaną w tym osobą, którą znam ;) Czy jak się zapiszę do jakiegoś swapu, gdzie jest np. 5 osób zapisanych, to muszę coś wysłać do każdej z tych osób? Czy może dobierani jesteśmy jakoś w pary? Czy raczej każdy wysyła do kogoś innego i otrzymuje od kogoś innego? Dzięki za odpowiedź! :)

      Usuń
    3. Tam jest podane do ilu osób później będziesz wysyłać np. kartki. Podana jest też data do kiedy mozna się zapisać do danego swapu. Po upływie terminu w menu można sprawdzić adres danej osoby lub osób. Zawsze jest tak, że wysyłasz do kogoś innego i otrzymujesz od kogoś innego. ;)

      Usuń
    4. Dzięki!
      Czyli to pewnie chodzi o to:
      Number of swap partners: 1,
      więc wysyłam do jednej osoby, dobrze rozumiem? :)
      Wolę się upewnić niż potem zdziwić jak dostanę 5 adresów... ;)

      Usuń
    5. Tak to oznacza, ze wysyłasz do jednej osoby. ;) Nieraz jest dwa a nawet wiecej.

      Usuń
    6. Dzięki wielkie! To teraz pozostaje mi tylko założyć konto i zapisać do swapu :)

      Usuń
  2. Cudowna pocztówka z Islandii! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Niesamowita jest ta pocztówka z Islandii :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczna pocztówka z Islandii.
    Trzymam kciuki za znalezienie pracy :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Bardzo dziękuję za odwiedziny oraz komentarze! ;)
Twoja opinia na temat bloga czy zamieszczanych
postów jest dla mnie bardzo ważna. :)

Popularne posty z tego bloga

Jak zrobić kopertę origami?

Zakupy na postallove

postallove.pl