Juror w Jaguar Blog Grand Prix 2014!

Na początku sierpnia otrzymałam dość zaskakującego meila na moją skrzynkę, w pierwszej chwili pomyślałam, że to jakaś głupia reklama lub żart. Przyznam się, że trochę wahałam się go otworzyć w obawia przed jakimś wirusem czy czymś podobnym. W końcu odważyłam się i po przeczytaniu wiadomości dosłownie opadła mi szczęka. 



To była wiadomość od organizatorów Blog Grand Prix 2014, którzy zaproponowali mi zostanie Jury w jednym z etapów konkursu. Na prawdę byłam bardzo zaskoczona, gdy to zawsze ja brałam udział jako uczestnik w różnych konkursach, a teraz sama miałabym oceniać blogi jako Jury. Jest to dla mnie zaszczyt, gdyż w śród jurorów są również:


oraz ja czyli osoba, która nie spodziewała się że kiedykolwiek kopnie ją taki zaszczyt. 
Moim zadaniem było ocenić 16 blogów z różnych kategorii w skali od 1 do 10 punktów. To było bardzo ciężkie zadanie, gdyż musiałam się dokładnie zastanowić ile punktów przydzielić oraz za co.  Każdy blog jest inny, posiada inną oprawę graficzną oraz inny styl pisania, wszystkie blogi miały to coś co zachęca do jego odwiedzania pewną grupę ludzi. 

Jestem bardzo szczęśliwa i dumna, że zostałam wybrana jako Juror w Jaguar Grand Prix 2014. Było to dla mnie bardzo pozytywne doświadczenie. 

Komentarze

  1. gratuluję ogromnego wyróżnienia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ^^ To dla mnie na prawdę wielkie wyróżnienie :)

      Usuń
  2. Nic tylko pogratulować. I życzę powodzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję, to naprawdę musiało być miłe zaskoczenie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Cieszymy się, że jesteś bardzo szczęśliwa, bo zostałaś Jurorką w Jaguar Blog Grand Prix 2014!

    Tobie szczęka opadła, gdy przeczytałaś od nas maila, nam gdy przeczytaliśmy ten Twój wspaniały wpis o Blog Grand Prix 2014!

    Dziękujemy i pozdrawiamy!
    Ekipa Blog Grand Prix :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Bardzo dziękuję za odwiedziny oraz komentarze! ;)
Twoja opinia na temat bloga czy zamieszczanych
postów jest dla mnie bardzo ważna. :)

Popularne posty z tego bloga

Jak zrobić kopertę origami?

Zakupy na postallove

postallove.pl