Co myślę o darmowych pocztówkach? - Free postcards

Dzisiaj chcę poruszyć pewien temat, na który każdy z nas ma inne zdanie, a który nie został jeszcze poruszony na blogu. 

Czym są darmowe kartki pocztowe? Na pewno spotkaliście się z takim pojęciem jak "free postcard" czyli darmowa kartka pocztowa. Takie pocztówki możemy dostać w różnych miejscach jako reklamy w kinach, teatrze, w biurach podróży itp.  
Wiele osób w swoich preferencjach zaznacza, że nie chcą otrzymywać darmowych kartek pocztowych, gdyż zazwyczaj są niezbyt ładne. Jest też przekonanie, że skoro ja musiałem/am kupić kartkę pocztową to dlaczego i tamta osoba nie mogła by się trochę postarać. 

Ja nie mam niż przeciwko "free postcards" jeśli nie jest przesadną reklamą. Taką własnie pocztówkę otrzymałam w dniu wczorajszym z Francji


Gdyby, nie logo nawet nie zorientowałabym się, że to pocztówka reklamująca ofertę biura podróży. To nie moja pierwsze kartka free, którą posiadam. Pierwszą otrzymałam na początku swojej przygody, przedstawiała on bardzo ładnego kota i tyle. Dopiero, gdy odwróciłam pocztówkę zobaczyłam, że to reklama jednej bardzo popularnej firmy produkującej karmę dla naszych puszystych pupili. Oczywiście jeśli pocztówka była by typową przesadną reklamą uwierzcie mi że była bym tym faktem zdegustowana. 

A wy jaki macie stosunek do tak zwanych "free postcards"?


Komentarze

  1. Bardzo ładna kartka :) Ja lubię darmowe pocztówki :) Podczas ostatnich targów turystycznych w Krakowie zebrałam ich sporo stamtąd - są ładne i co najważniejsze niektórzy wybierają je w czasie umawiania swapów. :) :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie mam nic przeciwko free postcards, bo sama też takie wysyłam, ale oczywiście gdy nie są przesadną reklamą. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładna pocztówka :)
    Ja nie mam nic przeciwko tego typu pocztówkom :)
    Btw. Czy jeśli np. Twój czytelnik podeśle Ci pocztówkę niespodziankę,to jakoś się rewanżujesz ? ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety nie posiadam tylu środków finansowych, aby każdej osobie odwdzięczyć się za list czy pocztówkę.
      Oczywiście zaznaczam to, gdy np. otrzymuję meila z prośbą a adres, bo osoba chciałaby mi coś wysłać.

      Usuń
  4. Ja też nie mam nic przeciwko darmowym pocztówkom, jeśli są ładne albo przedstawiają plakaty filmów :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wszystko zależy od tego jak bardzo ta pocztówka jest nachalna, niektóre z darmowych pocztówek są niesamowite i ciężko znaleźć gdzieś podobną, łatwo o takie zwłaszcza podczas różnych targów. Czasami w górach też można dostać całkiem ładną pocztówkę free. Osobiście jeśli "reklama" nie jest zbyt nachalna, przedstawia ładne widoki / plakaty / itp. to jak najbardziej jestem za! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. a ja tam lubię wszyskie darmowe :)
    człowiek nigdy nie wie, komu się taka kartka może przydać

    a w razie czego, może mi taka reklamowa kartka służyć jako podstawa pod kolaż. wysyłam go potem przyjaciołom i nic się nie marnuje :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja uważam, że jeśli pocztówka w dalszym ciągu przedstawia to, co lubię na niej oglądać tzn. turystyczne widoki np. to dlaczego nie miałam jej dostać? Nienachalne reklamy są OK., Sama przywiozłam kiedyś z pensjonatu w Zębie mnóstwo darmowych pocztówek, które przedstawiały górski krajobraz i typową chatkę góralską i rozesłałam je. :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja również nie mam nic przeciwko. Od czterech lat jeżdże na Międzynarodowe Targi Turystyczne do Berlina. Zawsze przywiozę masę pocztówek, które są na prawdę świetne! ;)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Bardzo dziękuję za odwiedziny oraz komentarze! ;)
Twoja opinia na temat bloga czy zamieszczanych
postów jest dla mnie bardzo ważna. :)

Popularne posty z tego bloga

Jak zrobić kopertę origami?

Zakupy na postallove

postallove.pl