Podsumowanie: wrzesień 2014 + Luksemburg

Witajcie kochani!
Dzisiaj ostatni dzień miesiąca dlatego czas na podsumowanie, jedna za nim podsumujemy sobie upływający miesiąc chcę pokazać wam jeszcze jedną pocztówkę. Jak nie trudno się domyślić będzie to kolejny nowy kraj do kolekcji. 



Tym razem nowy kraj został przedstawiony w wersji skróconej, gdy chciałbym bardziej skupić waszą uwagę na podsumowaniu. We wrześniu otrzymałam prawie o połowę mniej pocztówek niż w miesiącu wcześniejszym. Spowodowane jest to tym, że w tym miesiącu z powodów finansowych wysyłałam znacznie mniej kartek. Musze przyznać, że w tym miesiącu zasypałam was nowościami, gdyż otrzymałam, aż 9 pocztówek z nowych krajów do kolekcji z czego jestem bardzo zadowolona. Niestety z jednej wymiany musiałam zrezygnować, gdyż nie mogłam się dogadać z panem z którym miało dojść do wymiany. 


Pocztówki otrzymane we wrześniu: 

Chiny               1
Francja            1
Holandia         1
Niemcy            3
Polska              1
Rosja                2
Rumunia         1

Nowe kraje:

Ekwador          1
Estonia            1 
Fidżi                 1 
Islandia           1 
Izrael                1
Kazachstan     1
Luksemburg   1 
Mołdawia        1
Watykan          1 

Razem:  19 pocztówek 

Praktycznie cały czas korzystam z możliwości wysyłania pocztówek przez napiszkartke.pl. Jestem bardzo zadowolona z ich usług i całkowicie nie przeszkadza mi, że pocztówki wysyłane są z Niemiec. Zawsze w miejscu znaczka naklejam naklejkę (bardzo fajnie sprawdzają ją  naklejki ze sklepu Postallove) lub zużyty Polski znaczek. Jak dotąd pocztówki docierają na miejsce i nikt nie ma żadnych pretensji o to, że są wysyłane z terenu innego kraju, spotkałam się nawet ze zrozumieniem. 
Dzięki tej opcji za 50 zł mogę wysłać 16 pocztówek, gdzie przy takiej samej kwocie przez Pocztę Polską mogę wysłać tylko 9 pocztówek. Myślę, że warto choćby przetestować nową opcję wysyłki. 
Pozdrawiam i życzę miłego dnia. 


Komentarze

  1. Ciekawa kolekcja pocztówek jak na jeden miesiąc :) Pocztówka z tak egzotycznego miejsca jak Fidżi to rzadki okaz, niewielu kolekcjonerów w Polsce zapewne posiada taki rarytas. Gratulacje!

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję aż tylu nowych krajów zdobytych w tak krótkim czasie :-)! I życzę żeby kolekcja nadal rosła w takim tempie!:)

    OdpowiedzUsuń
  3. W postallove chyba mają takie naklejki wyglądające jak znaczki, prawda? To faktycznie można nakleić w miejscu znaczka nalepkę i od razu lepiej to wygląda niż puste miejsce :)
    Gratuluję tych nowych krajów! :) Fidżi brzmi chyba najbardziej egzotycznie, chociaż zazdroszczę też Izraela - ostatnio widziałam na jednym z blogów wspaniałą pocztówkę z tradycyjnie ubranymi Żydami, z Jerozolimy i była to chyba jedna z genialniejszych pocztówek, jakie w życiu widziałam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję tylu nowych państw! Twoje miesięczne podsumowania zawsze wprowadzają mnie w zachwyt! :)
    A właśnie, jak to jest z napiszkartke? Z tego, co czytam, naklejasz w miejsce znaczka naklejkę - czyli pocztówka jest wysyłana w kopercie do odbiorcy...? Będę bardzo wdzięczna za pomoc, bo już od dłuższego czasu się nad tym zastanawiam!

    OdpowiedzUsuń
  5. Wow, tak dużo nowych krajów, gratuluję ! Ja się cieszę jak jeden w miesiącu nowy się trafi :) Z twoich kartek oczywiście oprócz nowych krajów to najbardziej podoba mi się maluch ! Ale na szczęście już wkrótce do mnie zawita :) Mam do maluchów słabość ;p A co do Luksemburgu to znaczek świetny !

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluję wspaniałych państw! :)
    Mam pytanie odnośnie strony którą podałaś: Czy można poprzez tą stronę wysyłać własne kartki (nie zakupione na tej stronie)? I czy pocztówka dochodzi do odbiorcy w kopercie; bez znaczka? Byłabym wdzięczna za odpowiedź :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli poczekacie to w niedzielę przygotuje wpis na temat wysyłki przez napiszkartke.pl, odpowiem też na wszystkie wasze pytania. ;)

      Usuń
    2. Świetny pomysł :) Dzięki i czekam z niecierpliwością :)

      Usuń
    3. To z niecierpliwością czekam na ten wpis!! ;-)

      Usuń
  7. Gratuluję wspaniałych kartek no i nowych państw! :)
    Z usług napiszkartke.pl jeszcze nie korzystałam, chociaż może spróbuję? Ale to raczej w przyszłości - dalszej lub bliższej. ;)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ładna kartka!! ;-) Gratuluje nowych krajów! ;)
    Ja się przymierzam do skorzystania z usług napiszkartke.pl ale pierw poczekam na post o tym ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Przecudne kartki :)

    Zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Bardzo dziękuję za odwiedziny oraz komentarze! ;)
Twoja opinia na temat bloga czy zamieszczanych
postów jest dla mnie bardzo ważna. :)

Popularne posty z tego bloga

Jak zrobić kopertę origami?

Zakupy na postallove

postallove.pl