Pocztówka z: Polski oraz Chin

Witajcie kochani! 
Czy u was za oknami też już nastała typowo nostalgiczna, jesienna pogoda? Bardzo lubię jesień, ale taki stan jak dzisiaj jest dość dobijający. Wyskoczyłam tylko do skrzynki pocztowej zobaczyć czy czasem jakaś wysyłka nie moknie na dworze. Udało mi się uratowałam dwie pocztówki, chcę was przeprosić za bardzo słabą jakość zdjęć.

OFF z Polski 

OFF z Chin

Zdjęcia wyszły koszmarnie ale mam nadzieję, że jednak będziecie w stanie cokolwiek zobaczyć. Być może już niedługo zorganizuję jakiś fajny konkurs. Na dzisiaj to wszystko! Pozdrawiam i życzę miłego wieczora. 

Komentarze

  1. Piękne pocztówki :)
    Mam pytanie, ostatnio zapisałam się do swap-bot.com. Wzięłam udział w jednym swapie i została mi przydzielona osoba, jednak nigdzie nie mogę znaleźć jej adresu ;( być może źle gdzieś patrzę. Czy możesz mi jakoś pomóc? Będę bardzo wdzięczna :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Musisz się zalogować, wejść na dany swap i po prawej stronie w menu w jednej z odnośników powinien być adres. ;)

      Usuń
    2. Rzeczywiście :) nie zauważyłam tej ramki po prawej stronie. bardzo dziękuję za odpowiedz :D

      Usuń
  2. Cudny fiacik , już wrzuciłam go da favów :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Też chcę taką pocztówkę z Chin <3

    OdpowiedzUsuń
  4. A maluchy to podobno cieszyły się wielkim powodzeniem w Chinach

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękny maluch! Kiedyś postcrossingowałam, ale jakoś to porzuciłam. Chciałabym wrócić, ale minimalizuję swoje życie i trochę szkoda mi zbierać kolejne kartki. Te poprzednie, zbierane przez lata jeszcze mam, bo naprawdę ciężko mi się z nimi rozstać.

    OdpowiedzUsuń
  6. Genialna ta pocztówka z maluchem!

    OdpowiedzUsuń
  7. Mały ale wariat - co prawda to prawda :P Pamiętam jak chłopak uczył mnie jeździć tym szalonym auteczkiem, o mało mu w barierkę nie wjechałam :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Heheh ja nie umiem jeździć i myślę, że mój chłopak bał by się dać mi swoje auto :D

      Usuń

Prześlij komentarz

Bardzo dziękuję za odwiedziny oraz komentarze! ;)
Twoja opinia na temat bloga czy zamieszczanych
postów jest dla mnie bardzo ważna. :)

Popularne posty z tego bloga

Jak zrobić kopertę origami?

Zakupy na postallove

postallove.pl