Instrukcja: Jak zrobić kopertę.

Dzisiaj dawno obiecana instrukcja na kopertę z papieru do pakowania prezentów. Od razu przepraszam za kiepską jakość zdjęć. Mam nadzieje, że moje opisy będą jasne i klarowne dla każdego.  Zaczynamy: 
Potrzebujemy:
- papier do pakowania prezentów 
- szablon 
- kartkę papieru a4 ( kolorową lub białą, jaką masz pod ręką, będzie potrzebna do usztywnienia koperty)

Szablon: Bardzo prosto można zrobić sobie własny szablon. Wystarczy kupną kopertę popieścić parą, aby skrzydełka odkleiły się. Odrysowujemy ją na grubym kartonie i wycinamy. 

1. Bierzemy nasz szablon i odrysowujemy go na papierze do pakowania. 
2. Wycinamy to co poprzednio odrysowaliśmy, staramy ie zrobić to dokładnie. 
3. Następnie przyklejamy naszą wyciętą formę na kartkę. 
Robimy to po to aby usztywnić naszą kopertę. Wykonywałam próby i stwierdziłam, że taka koperta po usztywnieniu bez problemy przeżyje podróż. 
4. Obcinamy niepotrzebne części kartki. Powinien wyjść nam taki kształt jak na zdjęciu poniżej. 
5. Teraz musimy odpowiednio zgiąć skrzydełka. W taki sposób jak na obrazku poniżej. Czyli tak, aby nasz kolorowy wzorek był na zewnątrz a karta w wewnątrz.
6. Ostatnim punktem jest podklejenie trzech skrzydełek ze sobą tak aby powstała kieszonka. Na końcu zginamy czwarte skrzydełko i koperta gotowa. 
Koperta gotowa. Zmieści się do niej list oraz słodycze, które ewentualnie chcemy wysłać. Tak jak pisałam wcześniej jest to bardzo prosty sposób na elegancką i oryginalną kopertę, którą twój Pan Pals będzie zachwycony. Jeśli macie jakieś pytania, piszcie w komentarzach.  Pozdrawiam serdecznie. 

Komentarze

  1. Bardzo śliczna wyszła ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetnie Ci to wyszło! Instrukcja czytelna i przejrzysta, brawo!

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo profesjonalnie wykonane koperty :)

    OdpowiedzUsuń
  4. O, właśnie Koleżanko dałaś mi pomysł jak mogę urozmaicić swój wieczór dziś. Będę się bawiła w robienie kopert dla kochanych pen palsów. :) Bardzo ładnie Ci wyszła.

    Pozdrawiam!:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Będzie robota na jutro xD Akurat mi się papeteria skończyła:D

    OdpowiedzUsuń
  6. I love making my own envelopes for snail mail as well. You can get so creative this way.

    OdpowiedzUsuń
  7. muszę w końcu jakieś kopertki stworzyć ;P
    ale co ja i komu bede w nich wysyłać , hmm...

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Bardzo dziękuję za odwiedziny oraz komentarze! ;)
Twoja opinia na temat bloga czy zamieszczanych
postów jest dla mnie bardzo ważna. :)

Popularne posty z tego bloga

Jak zrobić kopertę origami?

Zakupy na postallove

postallove.pl