Konkurs - To już rok na PC

Witam was serdecznie! Za tydzień dokładnie 1 lipca mija rok jak zarejestrowałam się na postcrossing.com i rozpoczęłam przygodę pocztówkowo listową. Z tej okazji chciałbym was zaprosić do konkursu, jego zasady wyjaśnię w dalszej części postu. 

Czas trwania konkursu: 24.06 - 30.06
Data losowania: 01.07
Nagrody: 20 pocztówek niespodzianek + dodatkowy upominek

Zasady konkursu: 
1. W konkursie mogę wsiąść udział wszyscy. 
2. Jeśli masz ochotę to zostań obserwatorem  bloga na bloglovin' lub Facebooku
3. Proszę w komentarzu pod tym postem umieścić zgłoszenie konkursowe. Proszę napisać swój nick oraz adres email. 
4. Jeśli posiadasz bloga, to proszę o wklejenie zalinkowanego baneru konkursowego, w bocznym pasku. 

Banner:


Życzę udanej zabawy i powodzenia! 

Osoby biorące udział w konkursie: 
1.Weni
2. werciarad
3. panna moth 
4. Kasiu
5. moustachesface
6. Paulina Trębaczewska
7. robi89
8. zaneta1509
9. Frutina
10. Olls 
11. Edtta 
12. Sylwia
13. poloniamartyna
14. lukpolik
15. sarasarai93
16. Dominika
17. Coldi
18. Marta Nekou
19. Daria Z
20. Lisa  
21. Ola H.
22. Kuba
23. editta
24. szynszylowa

Komentarze

  1. A to ja się zgłoszę ^^
    Weni (e-mail napiszę prywatnie ponieważ podaje on nazwisko :> chyba to nie problem)

    OdpowiedzUsuń
  2. ja się zgłaszam do konkursu :)
    werciarad to mój nick
    mail: werciarad@interia.pl

    i już lecę wkleić banerek na bloga ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. no to ja się zgłaszam :)bloga nie mam,
    panna moth
    amgierwiallo@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  4. uhuhu świetny konkurs i życzę wielu wielu rocznic z postcrossing!
    czarrymarrykp(malpa)gmail.com Kasiu :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Zgłaszam się, może tym razem wygram ;DD
    emal: marla5@onet.pl
    nick: moustachesface
    banerek zaraz się pojawi ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Zgłaszam się, jak najbardziej :)

    Normka
    e-mail : pdtrebaczewska@gmail.com

    Banerek zaraz będzie na blogu. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Zgłaszam się
    robi89
    e-mail: robert.przybylski@o2.pl
    bloga nie posiadamv

    OdpowiedzUsuń
  8. Zgłaszam się :)
    nick: zaneta1509
    e-mail: zaneta.tulipan@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  9. To ja też :))
    Frutina
    frutina7 (małpa) gmail (kropka) com
    Lecę wkleić banerek.

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja też ja też! :)
    Nick : Olls
    mail : olleandra.j@gmail.com
    Bloga niestety nie mam, chociaż od dłuższego czasu rozważam jego założenie :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To jeśli założysz blog to daj mi znak! Na pewno go odwiedzę :)

      Usuń
  11. i ja się zgłaszam
    e-mail: edtta@o2.pl
    obserwuję fb jako: Edyta K...
    baner dodałam: http://edi-pocztowki.blogspot.com/

    Ja niedługo również będę organizować konkurs na swoim blogu (a będzie kilka okazji), więc już dziś przy okazji zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No więc z niecierpliwością będę czekać na konkursy :D

      Usuń
  12. Zgłaszam się :D
    Sylwia
    sylwia-666@tlen.pl

    OdpowiedzUsuń
  13. zgłaszam się
    obserwuję jako: poloniamartyna
    mail: m_kowalewska_1a@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  14. Zgłaszam się, może tym razem wygram :)
    nick: lukpolik
    e-mail: lukpolik@gmail.com
    bloga jeszcze nie posiadam:(
    Pozdrawiam Łukasz

    OdpowiedzUsuń
  15. Zgłaszam się.
    nick:sarasarai93

    mail : 7sarasarai@gmail.com

    Bloga jeszcze nie mam :(

    OdpowiedzUsuń
  16. Zgłaszam się.
    e-mail: d22_starmach@vp.pl
    bloga niestety nie posiadam
    Pozdrawiam Dominika ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Zgłaszam się z niekrytą przyjemnością :D Nic jeszcze nie wygrałam nigdy, ale próbować zawsze można :D

    Nick: Nekou Nekori /Marta Nekou
    Email: xxnekou@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  18. świetny pomysł ;*
    Nick: Daria Z
    Email: darka697@o2.pl
    blog: http://dream-to-be-somebody.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo mi się podoba ten konkurs! Nie ukrywam, że powodzenia będę życzyć tylko sobie. ;D
    Nick: Lisa
    Email: pstasz@vp.pl

    OdpowiedzUsuń
  20. Zglaszam sie.
    nick : Ola H.
    mail : olkaa4@op.pl

    Mam nadzieje ze uda mi sie wygrac. :D
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  21. To ja tez sie zglaszam.
    Nick. Kuba :D
    E-mail to kuba8183@op.pl
    Zaraz lajkne strone na fejsie.

    OdpowiedzUsuń
  22. Hej!
    Również się zgłaszam :)

    mój nick: editta
    e-mail: edyta181[at]op.pl
    blog (na który pełna entuzjazmu, ożywiona rześkim powietrzem dzisiejszego poranka, symbolicznie powróciłam po dokładnie (!) rocznej przerwie :D):
    http://zadrukowany-kartonik.blogspot.com/

    Z pozdrowieniami,
    Edyta

    OdpowiedzUsuń
  23. Zgłaszam się :)

    nick: szynszylowa
    e-mail: paulinapietrzak@onet.pl

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Bardzo dziękuję za odwiedziny oraz komentarze! ;)
Twoja opinia na temat bloga czy zamieszczanych
postów jest dla mnie bardzo ważna. :)

Popularne posty z tego bloga

Jak zrobić kopertę origami?

Zakupy na postallove

postallove.pl