List z Włoch

Ostatnio Viola z Włoch dała mi informacje na facebooku, że wysłała do mnie list. Ja oczywiście cały tydzień siedziała jak na szpilkach, obgryzałam paznokcie i co 5 minut zaglądałam do skrzynki. Dzisiaj w końcu list pojawił się w mojej skrzynce! Oczywiście strasznie się ucieszyłam i zabrałam się za otwieranie. 
Dziewczyny ostatnio rozpieszczają mnie pod względem biżuteryjnym. Ja oczywiście jestem z tego zachwycona bo lubię świecidełka.  Ostatnio chodziłam z kolczykach otrzymanych od Veroniki z Czech.. Muszę powiedzieć, że nawet uszy mnie nie piekły, co bardzo często się zdarza. Bardzo dziękuję. 
Powiem wam, że biżuteria to bardzo dobry pomysł na prezent dla naszych Pan Palsów, oczywiście jeśli korespondujecie z kobietkami. Pozdrawiam. 

Komentarze

  1. Śliczny list.
    Widzę, że jesteś z Legnicy :)) Blisko :))
    http://dream-to-be-somebody.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. fajnie tak dostawać listy z innych krajów:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale super ! :D Ja właśnie niedawno wysłałam do mojej Pen palki z Chin naszyjnik, który sama wykonałam. Mam nadzieję, że jej się spodoba :3

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajna sprawa z tymi listami ; )

    OdpowiedzUsuń
  5. A wiesz co? Nawet nie wpadalm na pomysl zeby bransoletki wysylac. A tez mm takie samemu robione :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja wcześniej też na to nie wpadłam! Dopiero, gdy otrzymałam kolczyki od Veroniki, to puknęłam się w czoło :D

      Usuń
  6. O ja :D super, gdzie Ty tych ludzi znajdujesz? :)
    P.S. Pisze się "pen" a nie "pan palsów" ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie, pisze się "pen", gdybym nie była pewna jak to napisać, nie pisała bym tego po prosu :):)

      Usuń
  7. ooo Włochy<3 mój ukochany kraj :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Penpals? Co to? Pierwszy raz o tym słyszę, a brzmi ciekawie ;>
    Tak, wiem, muszę sprawdzić google ^^

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Bardzo dziękuję za odwiedziny oraz komentarze! ;)
Twoja opinia na temat bloga czy zamieszczanych
postów jest dla mnie bardzo ważna. :)

Popularne posty z tego bloga

Jak zrobić kopertę origami?

Zakupy na postallove

postallove.pl