Jak zrobić kopertę origami?

Witajcie kochani! 
Jakiś czas temu, w czeluściach internetu znalazłam bardzo ciekawą instrukcję na wykonanie koperty origami. Obraz postanowiłam zapisać na dysku, aby w późniejszym czasie stworzyć dla was instrukcje na kopertę origami. Bardzo dużo czasu minęło zanim zakupiłam papier i usiadłam do tworzenia instrukcji dla was. Poniżej przedstawię obrazek, który przedstawia całą instrukcję.


Na pierwszy rzut oka możne wydawać się skomplikowane, ale nie jest to wcale takie trudne. Do wykonania potrzebujemy kwadratowego arkusza papieru i trochę cierpliwości. 


Ja wybrałam dwustronny arkusz papieru do scrapbookingu o wymiarach 30x30 cm. Teraz wystarczy spoglądać na instrukcję u góry i nie denerwować się jeśli coś nie wyjdzie. 



Oto co wyszło, może i nie jest to dzieło sztuki, ale przypomina kopertę choć jak na pierwszy raz nie wyszło dość schludnie. Mam nadzieję, że kolejne próby będą bardziej udane. Dodatkowo brzegi koperty postanowiłam podkleić klejem magic. Być może ten pomysł komuś się przyda i postanowi go wykorzystać.  Pozdrawiam. 

Komentarze

  1. Jest ok :) moim zdaniem ładnie Ci wyszły :) a najważniejsze są dobre chęci :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajny pomysł, mam tylko pytanie, gdzie można dostać taki papier? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja zakupiłam swój papier w sklepie stacjonarnym, ale można go znaleźć w każdy sklepie internetowym, wystarczy w wyszukiwarkę wpisać "sklep scrapbooking". :)

      Usuń
    2. Ooo dziękuję, może wreszcie zrobię większe internetowe zakupy ;)

      Usuń
  3. Ślicznie wyszło :) Szkoda,że ja nie mam takiego papieru,może na wakacjach za granicą kupię :) Ale to mi ułatwi robienie kopert bo nie będę musiała co chwilę odrysowywać szablonu :D Ja ostatnio inspirowałam się internetem i zrobiłam taką: http://oi58.tinypic.com/2e0tw6q.jpg :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale śliczna ta koperta :D Sama wymyśliłaś wzór?

      Usuń
  4. Świetny pomysł, tym bardziej, że pisząc często listy koperty kończą się w zastraszająco szybkim tempie. Wiem coś o tym ;) A poza tym są naprawdę śliczne!

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ciekawy pomysł na kopertę :)

    OdpowiedzUsuń
  6. moglabym wiedziec jakich wymiarow koperta wychodzi z takiego kwadratu 30x30? baardzo potrzebuje to wiedziec, prosze!

    OdpowiedzUsuń
  7. jakiej wielkości papier jest potrzebny zrobić kopertę o rozmiarze C5?

    OdpowiedzUsuń
  8. Hmhhmh :)
    Ładna wyszła. Ja niestety talentu do takich nawet najprostszych rzeczy ni mam, a szkoda bo by się przydała (cały blok zmanrowalem). No cóż... :D

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Bardzo dziękuję za odwiedziny oraz komentarze! ;)
Twoja opinia na temat bloga czy zamieszczanych
postów jest dla mnie bardzo ważna. :)

Popularne posty z tego bloga

Zakupy na postallove

postallove.pl