Pocztówki z: Polski, USA, Rosji, Japonii, Finlandii oraz Białorusi

Witajcie kochani w ten gorący dzień! 
Jak mijają wam wakacje? Ja muszę przyznać, że jest do dla mnie bardzo stresujący okres, jeszcze nigdy wcześniej nie martwiłam się moją przyszłością jak teraz. Na szczęście mam swoją pasję, która skutecznie potrafi poprawić mi humor i podnieść na duchu ( oczywiście nie zapominając o rodzinie i znajomych). 

 Olbrzym nie pocztówka!! To największa kartka jaką kiedykolwiek dostałam. Otrzymałam ją od bratowej mojego faceta, wiedziałam że dostanę od nich pocztówkę z wakacji ale nie spodziewałam się takiego giganta! Wybaczcie, że na zdjęciu jest taka nie uczesana i bez makijażu, ale nie myślę nakładać cokolwiek na twarz w taki upał. 


Od góry, lewej strony:
USA - cityview tag oficjalne forum Postcrossing
Rosja - OFF 
Polska - 3 miesięczny RR polskie forum Postcrossing 
Polska - 3 miesięczny RR polskie forum Postcrossing


Od lewej:
Polska - 3 miesięczny RR polskie forum Postcrossing
Japonia - wymiana prywatne (swap)


Od prawej:
Rosja - wymiana prywatne (swap facebook)
Białoruś - OFF
Finlandia - wymiana prywatna

Na koniec list od Alisy z Niemiec. Otrzymałam przemiły list, notesik z Prosiaczkiem, karteczki samoprzylepne z sowami oraz płyn do kąpieli w saszetkach. Życzę wam miłego weekendu, pamiętajcie o piciu wody i chowaniu się w cieniu. Pozdrawiam 

Komentarze

  1. Piękne pocztówki ;) Mam pytanie, jak to się stało, że dostajesz tyle listów?

    OdpowiedzUsuń
  2. dobrze że masz swoją pasję która poprawia Ci humor :)
    a jeśli możesz zdradzić, to jaka jest Twoja nowa praca? ;)
    życzę Ci powodzenia i serdecznie pozdrawiam! ♥ trzymaj się! :D

    OdpowiedzUsuń
  3. uwielbiam kartki, mam ich całe mnóstwo!

    OdpowiedzUsuń
  4. Kartka olbrzymia ciekawa, a pocztówki z wróżkami cudne.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne pocztówki, a gigant to już mega cudowna:) Ona jest wielkości A4 czy jeszcze większa?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kartka jest trochę węższa niż format A4 :)

      Usuń
  6. Uwielbiam takie olbrzymie pocztówki. Kiedy taką dostałam też się nieźle zdziwiłam ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Płyn do kąpieli w saszetkach? Ale miły i taki odmienny prezent :)
    A kartka to naprawdę olbrzym, ale wspaniała jest :D Twoi bliscy wiedzieli, że kochasz pocztówki, więc najwidoczniej postanowili sprezentować Ci taką niesamowicie oryginalną :)
    Trzymaj się i nie stresuj zbyt wiele!

    OdpowiedzUsuń
  8. Te z trzeciego zdjęcia zrobiły na mnie ogromne wrażenie. :) Też kiedyś udzielałam się na stronie Postcrossingu, pisałam też sporo listów z Polakami i obcokrajowcami. Obecnie piszę tylko z jedną koleżanką. ;)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Bardzo dziękuję za odwiedziny oraz komentarze! ;)
Twoja opinia na temat bloga czy zamieszczanych
postów jest dla mnie bardzo ważna. :)

Popularne posty z tego bloga

Jak zrobić kopertę origami?

Zakupy na postallove

postallove.pl