2 lata na www.postcrossing.com


Nie mogę uwierzyć, że ten czas tak szybko zleciał! Dokładnie dwa lata tego zarejestrowałam się na stronie www.postcrossing.com, wylosowałam swój pierwszy adres oraz od tego czasu zbieram wypisane pocztówki ze świata i Polski.

Chciałabym zrobić dwa podsumowania. Pierwsze będzie dotyczyła tylko strony www.postcrossing.com, a drugie ogółu mojej kolekcji.

Postcrossing

Przez projekt wysłałam 154 oraz otrzymałam 151 pocztówek. Moje wysłane kartki przebyły 435 392 km w linii prostej, czyli okrążyły kule ziemską 10,9 razy.


Muszę przyznać się bez bicia, że moja aktywność jeśli chodzi o wysyłanie była różna. Starałam się jednak w każdym miesiącu wysłać choć jedną lub dwie pocztówki. 
Jak widać na poniższym wykresie kołowym, najwięcej wysłanych i otrzymanych pocztówek pochodzi z Niemiec na dalszych miejscach jest Rosja, Holandia, Białoruś, USA, Ukraina, itd.


Dzięki projektowi mogłam wysłać oraz otrzymać pocztówki z 39 państw z całego świata. W tabelach poniżej macie wymienione wszystkie państwa. Musiałam podzielić tabele na dwie części. 



Ogólnie posiadam pocztówki z 45 państw oraz około 800 pocztówek czystych gotowych do wysyłki. 

Bardzo serdecznie pozdrawiam i życzcie mi kolejnych miłych lat na zabawi w postcrossing i kolekcjonowanie pocztówek. 


Komentarze

  1. Też mam najwięcej otrzymanych z Niemiec, ponad 100 :) Z oficjalnej strony dostałam kartki z 48 krajów. Nie jestem aktywna.

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratulacje, oby tak dalej :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Życzę Ci jeszcze wielu wspaniałych pocztówek, listów i lat z nimi spędzonych! Powodzenia :D

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Bardzo dziękuję za odwiedziny oraz komentarze! ;)
Twoja opinia na temat bloga czy zamieszczanych
postów jest dla mnie bardzo ważna. :)

Popularne posty z tego bloga

Jak zrobić kopertę origami?

Zakupy na postallove

postallove.pl