Fidżi

Witajcie kochani! 
Dzisiaj chcę pokazać wam pocztówkę z nowego kraju do kolekcji. Pocztówka pochodzi z wymiany prywatnej, na którą umówiła się już jakiś czas temu. Powoli zaczynałam obawiać się, że nie otrzymam swojej pocztówki, ale oto i jest. 
Z powodu niesprzyjającej pogody pocztówka była lekko przemoknięta, udało mi się ją jednak uratować i wygląda nie najgorzej. Dodatkowo, kartka posiada bardzo ładne znaczki pocztowe. 




FidżiRepublika Fidżi – państwo wyspiarskie, położone w południowo-zachodniej części Oceanu spokojnego. Państwo położone jest na 300 wyspach i około 500 mniejszych wysepkach pochodzenia wulkanicznego, otoczonych pięknymi rafami koralowymi. Stolicą Fidżi jest Suva, miasto położone na centralnej wyspie. 


Komentarze

  1. Ładna kartka, znaczki jeszcze ładniejsze :) Ja się pochwalę, że właśnie czekam na pocztówkę z wymiany z Fidżi ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To trzymam kciuki, aby kartka doszła do ciebie jak najszybciej :)

      Usuń
    2. Ja również czekam na pocztówkę z wymiany prywatnej z Fidżi :))

      Usuń
  2. Bardziej podobają mi się znaczki niż pocztówka :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję kolejnego nowego kraju :) kolekcja się rozrasta! Bardzo ładna kartka :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajny kraj :) Ja też ostatnio dostałam pocztówkę ze swapa po kilku m-cach czekania :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękna pocztówka! Kilkanaście dni temu też dostałam kartkę z Fidżi :-) Te ich kartki są przepiękne!

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Bardzo dziękuję za odwiedziny oraz komentarze! ;)
Twoja opinia na temat bloga czy zamieszczanych
postów jest dla mnie bardzo ważna. :)

Popularne posty z tego bloga

Jak zrobić kopertę origami?

Zakupy na postallove

postallove.pl