Zakupy z Postallove

Witajcie kochani! 


Dzisiaj dotarła do mnie paczka z pocztówkowego sklepu internetowego, którego na pewno bardzo dobrze znacie - Postallove. W sklepiku Ewy zamawiam pocztówki od początku jego istnienia i za każdym razem jestem bardzo zadowolona! Na prawdę serdecznie polecam sklepik Postallove. 






A wy znacie sklepik Ewy? Tym razem postanowiłam zamówić przepiękne wzory, które kocha cały świat. Teraz spokojnie mogę zabrać się do poszukiwać osób, który chciałbym by się ze mną wymienić. A najbardziej zależy mi na krajach, których jeszcze nie mam w swojej kolekcji! 
Pozdrawiam i życzę miłego dnia! 

Komentarze

  1. Genialne pocztówkowe zakupy! Aż chyba sama takie zrobię :)

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Nowe kartki z Polish Holidays sa przepiekne, koniecznie musze je kupic. Zawsze moje zakupy w Postallove sa zdecydowanie za duze, ale ciezko ograniczyc sie do tylko paru kartek - jest z czego wybierac :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam ten sklepik. Bardzo lubię serię Mr. Lemona. Chyba najbardziej. :). Twoje pocztówki są cudowne.

    OdpowiedzUsuń
  4. Fantastyczne zakupy, ja ostatnio zaopatrzyłam się na 1001 pocztówek :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne pocztówki mają w tym sklepie. Oczywiście go znam, ale niestety nie zamawiałam tam jeszcze.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam na prawdę warto tam zamówić. :) Pocztówki piękne i masz je u siebie bardzo szybko. :)

      Usuń
  6. Ta seria w białej ramce jest cudowna :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Zawsze chciałam zaczać pisać, nawet kiedyś zarejestrowałam się na pewnej stronie, ale nigdy nie miałam czasu, ąz minęło tak 5 lat :(

    p.s. zapraszam do mnie na nowy wpisik : www.ilonastejbach.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. pamiętam jak pierwszy raz zobaczyłam pocztówki w tym sklepie, byłam wniebowzięta! :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Bardzo dziękuję za odwiedziny oraz komentarze! ;)
Twoja opinia na temat bloga czy zamieszczanych
postów jest dla mnie bardzo ważna. :)

Popularne posty z tego bloga

Jak zrobić kopertę origami?

Zakupy na postallove

postallove.pl