Podsumowanie miesiąca - kwiecień

Witajcie kochani! 

Wiem, że post miał pojawić się w dniu wczorajszym ale miałam pewne problemy z internetem. Na dokładkę zachorowała na gardło i nie miałam siły na to, aby przygotować dla was wpis. Mam nadzieję, że wybaczycie mi ten jednodniowy poślizg. Jak wcześniej wam wspominałam zaczynam otrzymywać coraz więcej pocztówek, których nie jestem wam w stanie pokazywać ich na bieżąco. Dodatkowo mam wiele innych zajęć jak praca czy kursy językowe, które też w dużym stopniu zabierają mi czas. Dlatego w tym miesiącu pokażę wam moje otrzymane pocztówki w trochę inny sposób niż zwykle. 


Tak prezentują się wszystkie pocztówki jakie otrzymałam w miesiącu kwietniu. Klikając na zdjęcie powiększycie je. Zapraszam do oglądnięcia poszczególnych pocztówek na zbliżeniach. Pocztówki oglądamy od lewej do prawej. 


Kanada - Niemcy - Malezja 
Rosja - Rosja - Białoruś 
Niemcy - USA - Rosja 


Macedonia - Rosja - USA 
Czechy - Francja - Holandia 


Kanada - Holandia - USA - Hong Kong 
Francja - Niemcy 

Razem: 21 pocztówek, w tym jedna z nowego kraju Macedonii. 

Czy u was też jest dziś tak gorąco? Pozdrawiam. 

Komentarze

  1. gratulacje tych zdobyczy! Oczywiście dla mnie najpiękniejsza jest wieża - ale to z powodu mojego uzależnienia :D u mnie niestety chłodno.. :<

    OdpowiedzUsuń
  2. Ile pocztówek? Chciałabym dostać tyle w ciągu miesiąca, jak na razie w ciągu 9 pierwszych mam tylko 28 :(
    Najbardziej podoba mi się ta pierwsza po lewej na samej górze <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Wow, świetne zdobycze! Zazdroszczę. No i gratuluję nowego kraju! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Pierwsza pocztówka mi się najbardziej spodobała. Niby tylko nogi, ale jest piękna :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Sporo ciekawych pocztówek wylądowało w Twojej kolekcji :)
    Białoruś i USA chyba najbardziej przypadły mi do gustu.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  6. Mnie najbardziej podoba się pocztówka z Czech, ponieważ mam ją nawet w ulubionych na PC lub na PU ;)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Bardzo dziękuję za odwiedziny oraz komentarze! ;)
Twoja opinia na temat bloga czy zamieszczanych
postów jest dla mnie bardzo ważna. :)

Popularne posty z tego bloga

Jak zrobić kopertę origami?

Zakupy na postallove

postallove.pl