Moja przygoda z "Blog Grand Prix"

Witajcie kochani! 

Dzisiaj chciałbym napisać kilka słów o mojej współpracy z twórcami konkursu Blog Grand Prix. Pewnie nie wszyscy wiedzą, że w tym roku po raz drugi zasiadałam w gronie jurorów konkursu. Muszę przyznać, że gdy podczas poprzedniej edycji konkursu zaproponowano mi bycie jurorem byłam bardzo zaskoczona i szczęśliwa, że ktoś docenia moją pracę. Oczywiście zgodziłam się! Moim zadanie było ocenienie kilkunastu blogów w skali punktowej od 1 do 10. Na początku wydawało mi się, że ocena blogów nie może być trudna ale jednak się pomyliłam. Każdy blog posiada inną tematykę, wygląd, styl pisania czy publikowania wpisów. Do każdego twórcy trzeba podejść indywidualnie i ocenić sprawiedliwie. 



Dostałam również propozycję oceny blogów w kolejnej edycji 2016, jednak tym razem się nie zgodziłam. Zaproponowałam jednak obrócenia ról i czy mogła bym tym razem uczestniczyć w konkursie jako uczestnik. Twórcy konkursu zgodzili się na taki układ i w ten oto sposób, w przyszłym roku ja będę oceniana przez jurorów. Bardzo się cieszę, ponieważ jestem ciekawa co o moim blogu sądzą osoby kompletnie nie zajmujące się tematyką pocztówek czy snail mail. 
Liczę na świetną przygodę jako uczestnik konkursu!. A  już jutra na blogu pojawi się podsumowanie miesiąca, czyli pocztówkowa ściana. Będzie ona przedstawiona w trochę innej formie niż zwykle, ponieważ otrzymuje coraz więcej pocztówek i nie jestem w stanie pokazywać wam ich na bieżąco. Mam jednak dzieję, że taka forma też przypadnie wam do gustu!. Pozdrawiam.

Komentarze

  1. A jak można zgłosić się do takiego konkursu? Bo sama byłabym ciekawa, jak mój blog ocenią inni ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Pierwszy raz słyszę o tym konkursie. Mogą się do niego zgłaszać tylko wybrani bloggerzy czy wszyscy? :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Myślę, że watro napisać do twórców konkursu i u źródła zaczerpnąć informacji. ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Znów bardzo ciekawy post! Naprawdę jestem pod wrażeniem tego, jak profesjonalnie podchodzisz do swojego bloga :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  5. pierwszy raz o tym słyszę, ale powiem, że coś fajnego :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Bardzo dziękuję za odwiedziny oraz komentarze! ;)
Twoja opinia na temat bloga czy zamieszczanych
postów jest dla mnie bardzo ważna. :)

Popularne posty z tego bloga

Jak zrobić kopertę origami?

Zakupy na postallove

postallove.pl