Kuba

Witajcie kochani! 

Dzisiaj chciałbym pokazać wam kolejną pocztówkę z nowego kraju do kolekcji. Jestem na prawdę bardzo szczęśliwa, że tak wymiana udała się bez żadnych problemów i że mogę przedstawić wam pocztówkę z Kuby. Ostatnio stwierdziłam, że przydały by mi się takie koszyczki, w których mogłabym segregować pocztówki. Jak uda mi się znaleźć to oczywiście je wam pokaże. 



KUBA


Republika Kuby (nazwa oficjalna República de Cuba) – państwo w Ameryce Środkowej położone na Morzu Karaibskim w archipelagu Wielkich AntyliPaństwo to składa się z wyspy o nazwie Kuba oraz szeregu otaczających ją mniejszych wysepek, z których największą jest Isla de la Juventud. Stolicą Kuby jest Hawana, a największe miasta to: Santiago de CubaCamagüeyHolguinGuantánamoSanta Clara.


Życzę wam miłego dnia! I zachęcam do wzięcia udziału w dzisiejszych wyborach. Nie ważne na którą ze stron macie zamiar głosować ale uważam, że każdy uprawniony obywatel naszego kraju powinien dzisiaj wybrać się na głosowanie. Pozdrawiam. 

Komentarze

Prześlij komentarz

Bardzo dziękuję za odwiedziny oraz komentarze! ;)
Twoja opinia na temat bloga czy zamieszczanych
postów jest dla mnie bardzo ważna. :)

Popularne posty z tego bloga

Jak zrobić kopertę origami?

Zakupy na postallove

postallove.pl