27 października 2013

Meeting Postcrossing Wrocław

Witam was moi kochani! Dzisiaj chciałabym zdać wam relacje z wczorajszego Wrocławskiego zlotu postcrosser'ów. Z racji tego, że mieszkam w Legnicy, musiałam dojechać na miejsce spotkania. Dlatego też wybrała się na pociąg, który wyjechał oczywiście spóźniony, ale o dziwo na przybył o czasie. Miejscem spotkania była fontanna na Rynku Wrocławskim o godzinie 13:00. Jakimś cudem udało mi się znaleźć dziewczyny, które były już na miejscu. Razem wybraliśmy się na polowanie pocztówkowe, a następnie usiadłyśmy w Gruzińskiej restauracji. 

Od razu zabraliśmy się do wypisywania pocztówek oraz do rozmów. Było to moje drugie spotkanie i bardzo cieszę się, że mogłam poznać tak wiele wspaniałych osób. 
Oto moja pocztówka pamiątkowa z podpisami uczestników spotkania! W sumie było nas 11 osób.  Agnieszka zrobiła nam bardzo fajne i eleganckie naklejki ze zlotu. 
Udało mi się zdobyć kilka przepięknych  pocztówek :) Mam nadzieję, że już niedługo powtórzymy spotkanie. Być może uda mi się pojechać na spotkanie do innego miasta.  Na dzisiaj koniec, bardzo serdecznie wszystkich pozdrawiam. 

4 komentarze :

  1. ooooooj jaka szkoda ze nie wiedzialam tym bardziej ze jestem z Wro. nastepnym razem jakos glosniej promujcie spotkania ;]

    OdpowiedzUsuń
  2. Super musiało być to spotkanie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jeju, ale musiało być fajnie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. piękne :D

    http://el0domcia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za odwiedziny oraz komentarze! ;)
Twoja opinia na temat bloga czy zamieszczanych
postów jest dla mnie bardzo ważna. :)