Pocztówki z : USA, Japonii oraz Litwy

Witajcie kochani!
Mamy deszczową i zimną środę. Mam dzisiaj do załatwienia kilka spraw i tak na prawdę nie chcę mi się wychodzić z domu. 
To już koniec pocztówkowych nowości, jakoś ostatnio nie miałam czasu ani ochoty na to aby umawiać się na wymiany, a nie jest to takie proste jak się wydaje. Tak, więc pokażę wam pocztówki, które otrzymałam w poniedziałek. 

USA - moja pierwsza pocztówka ze Statuą Wolności

Japonia - jeśli ktoś wie z jakiego anime jest ta postać będę wdzięczna za informacje.

Litwa

Powoli zastanawiam się na tym jak mogę przechowywać pocztówki. Obecnie przechowuje je w segregatorach biurowych A5, w każdej koszulce 1-2 pocztówki. Jednak ostatnio zdałam sobie sprawę, że segregatory bardzo szybko zapełniają i zajmują coraz więcej miejsca. Nie wiem jak rozwiązać ten problem bo chciałbym aby kartki były ładnie wyeksponowane ale nie zajmowały strasznie dużo miejsca. Chyba będę musiała podjąć decyzje z czego zrezygnować, bo nie można mieć wszystkiego. 

Komentarze

  1. może w albumach na zdjęcia?
    w większych na 1 stronie będzie mieściło się więcej pocztówek. :)

    pozdrawiam
    a.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Albumy mają standardową wielkość pocztówek ja mam bardzo dużo pocztówek o różnych wielkościach. I nie miałabym gdzie ich włożyć zwłaszcza, że mam kartki posegregowane kontynentami i państwami alfabetycznie. :P

      Usuń
  2. Nie wiem z jakiego anime , ale cudowny ma na sobie strój, świetna pocztówka :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W segregatorach najłatwiej układać alfabetycznie. Ja z kartki z Polski trzymam w kartonie bo zajmowały mi jakieś 3 albumy, a pozostałe w segregatorach ;)

      Usuń
  3. Agnieszko, a co z Twoimi penpalsami?
    Strasznie dawno nie pokazywałaś żadnego listu od nich / do nich..... :(

    OdpowiedzUsuń
  4. Podobają mi się pocztówki ze Stanów i Japonii.
    A ja muszę się pochwalić, że wczoraj dostałam moją pierwszą postcrossingową kartkę! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I nawet korzystałam z Twojej instrukcji, jak ją zarejestrować.

      Usuń
    2. Gratulacje!! ;) Bardzo się cieszę, że skorzystałaś z mojej instrukcji. :)

      Usuń
  5. Bardzo podoba mi się pocztówka ze Stanów :) Niby takie oczywiste, że to symbol, ale jakoś nie mam żadnej w swojej kolekcji.

    OdpowiedzUsuń
  6. Niestety nie powiem Ci, z jakiego to anime, ale kartka z Japonii bardzo fajna :) Reszta zresztą też.

    OdpowiedzUsuń
  7. Najbardziej podoba mi się pocztówka ze Statuą Wolności :) Co do przechowywania pocztówek, to ja trzymam w pudełkach, ale źle je przeglądać. No w segregatorach jakbym trzymała to chyba regał musiałabym dokupić...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie jeszcze trochę tych segregatorów i będę musiała regał kupić dlatego chyba zrobię przeprowadzkę do jakiś ładnych pudełek. :)

      Usuń
  8. Mangowa dziewczynka prawdopodobnie pochodzi z serii light novel Sengokuhime autorstwa Hino Matsuri. Niestety nie władam biegle językiem japońskim, więc niewiele więcej mogę powiedzieć. Jest to jednak książka jedna z cyklu i jej tytuł nawiązuje do wiatru (co widoczne jest na pocztówce, a raczej okładce książki). Uważam, że ta kartka, którą otrzymałaś jest urocza. Zazdroszczę. ♥ Jeśli chodzi o kartkę z USA uważam, że kompozycje psuje napis "statua wolności", ale to tylko moje zdanie. c;

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest też seria filmów animowanych o wojowniczych księżniczkach.

      A tu link dla zainteresowanych postaciami:
      http://www.animecharactersdatabase.com/allchars.php?id=100602

      Usuń
  9. Pocztówka z USA jest świetna! Ale Litwa wcale nie jest gorsza ;)
    Ja swoje pocztówki przechowuje w albumach po zdjęciach i dekoracyjnym kartoniku;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Mi się podoba pocztówka z USA ;)

    http://olcia-believe.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Bardzo dziękuję za odwiedziny oraz komentarze! ;)
Twoja opinia na temat bloga czy zamieszczanych
postów jest dla mnie bardzo ważna. :)

Popularne posty z tego bloga

Jak zrobić kopertę origami?

Zakupy na postallove

postallove.pl