10 sierpnia 2014

2 urodziny bloga!

W dniu dzisiejszym mój blog obchodzi swoje drugie urodziny! Wszystkiego najlepszego! 

Nie mogę uwierzyć w to, że ten czas tak szybko zleciał. Kolejny rok minął, a blog nadal funkcjonuje i ma się dobrze. 

Okazja jest więc, postanowiłam upiec ciasto! Z racji tego, że nie jest mistrzem kuchni postanowiłam wspomóc się gotowymi produktami. Szczerze to ciasta z pudełka udają mi się częściej, niż z przepisu, które kończą się kompletną klapą. "Jeżyk" wyszedł okropnie pod względem estetycznym ale jest na prawdę smaczny! 




Ja i Pocztówki Ag przeżyliśmy dość intensywny rok. 

  • Blog zdobył drugie miejsce w konkursie organizowanym przez forum www.postcrossing.com.pl "Pocztówkowy Blog Roku 2013". 
  • Blog został zgłoszony do konkursu "Blog Roku 2013", gdzie w drugiem etapie otrzymał 17 głosów.
Przed nami jeszcze kilka projektów, które chciałabym zrealizować. 
Mam nadzieję, że kolejny rok będzie również obfitował w sukcesy. Na końcu chciałabym podziękować wszystkim czytelnikom, którzy odwiedzają bloga i wspierają mnie po przez komentarze czy też samą obecność. Jest mi bardzo miło, że to o czym piszę podoba się innym i mam nadzieję, że zostaniecie ze mną na wiele kolejnych lat, gdyż tworzenie dla was sprawia mi wiele przyjemności. 

Wszystkiego najlepszego! 

26 komentarzy :

  1. Happy birthday to you and your blog Agnes!

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystkiego najlepszego i pocztówek z najdalszych zakątków świata:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wszystkiego najlepszego! Życzę kolejnych lat wytrwałości przy prowadzeniu bloga oraz samych przepięknych pocztówek :)

    OdpowiedzUsuń
  4. :* Życzę wytrwałości w dalszym prowadzeniu bloga :-)!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję drugich urodzin! Życzę wszystkiego najlepszego, wiele pięknych kartek, nowych krajów :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratulacje, życzę wytrwałości i mnóstwo ślicznych pocztówek z tych bliskich, jak i dalekich zakątków :) Mój blog wczoraj skończył roczek. :)
    A ciasto wygląda smakowicie! Ja nie lubię piec i nie umiem tego robić. A pamiętam, że mój znajomy upiekł kiedyś to ciasto dla swojego przyjaciela, na którego wołają Jeżyk właśnie, hehe :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluję i czekam na kolejne urodziny :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Wszystkiego najlepszego i jeszcze wieelu lat owocnych w pocztówki i listy z całego świata! :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratuluję wygranych i gratuluję już 2 lat!
    Życzę kolejnych sukcesów :3

    OdpowiedzUsuń
  10. niech żyję, żyje nam i nigdy nie znika z blogosfery :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Jak na razie nie planuje zniknąć z blogosfery :P

      Usuń
  11. Gratuluję i życzę wielu pięknych pocztówek:)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za odwiedziny oraz komentarze! ;)
Twoja opinia na temat bloga czy zamieszczanych
postów jest dla mnie bardzo ważna. :)