Pocztówki z: Grecji, Holandii, Hong Kongu, Finlandii, Belgii oraz Portugalii

Witajcie kochani! 
Nie musiałam długo czekać na pełną skrzynkę. Wczoraj wieczorem, gdy wracałam po pracy do domu z ciekawości zajrzałam do skrzynki pocztowej. Padał deszcz i nie chciałam, aby ewentualne przesyłki przemokły i wyciągnęłam masę pięknych kartek pocztowych. 

swap-bot Postcard Pen Pals swap - Holandia

swap z facebooka - Grecja

swap z facebooka - Portugalia

OFF z Belgii

OFF z Finlandii

OFF z Hong Kongu

OFF z Holandii 

Przepiękne, prawda? Na początku chciałam podzielić pocztówki na dwa wpisy, ale nie mogła się powstrzymać i musiałam wam je wszystkie pokazać od razu.  Od lipca będę wysyłać dużo mniej niż dotychczas. Moje finanse nieco się zmieniły i muszę się trochę ograniczyć wysyłanie pocztówek. Pozdrawiam was i życzę miłego dnia!  

Komentarze

  1. Hello, I like your blog, I am from the Czech Republic and I read it in Polish and I see that I understand Polish a little bit :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Off z Belgii, po prostu uwielbiam kartki ze statkami :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Mnie się najbardziej podoba Hong Kong :-) cudo!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja mam jakieś dziwne szczęście do Hong Kongu, bo za każdy razem otrzymuje z tego kraju śliczne kartki. :)

      Usuń
  4. Kartka z Portugalii jest magiczna *O*

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Bardzo dziękuję za odwiedziny oraz komentarze! ;)
Twoja opinia na temat bloga czy zamieszczanych
postów jest dla mnie bardzo ważna. :)

Popularne posty z tego bloga

Jak zrobić kopertę origami?

Zakupy na postallove

postallove.pl