12 czerwca 2014

Jak ozdobić kartonowe pudełko?

Witajcie kochani! 
Całkiem niedawno pokazywałam wam nowe mieszkanie moich taśm Washi. Nie spodziewana się, że tak szybko będę musiała je przeprowadzić ponownie! Trochę ich przybyło i już nie mieszczą się w opakowaniu po lodach. 


Chciałabym pokazać wam do jakiego pudełka zapakowałam moje taśmy i jak je przyozdobiłam. Już dawno nie było żadnej instrukcji dlatego pomyślałam, że ten wpis może się wam spodobać. 


Czego użyłam do przygotowania pudełka:

  • kartonowe pudełko
  • papier do pakowania prezentów
  • klej, nożyczki, taśma klejąca, pisak

Dokładnie rozłożyłam pudełko, następnie takie elementy jak: wieczko, skrzydełka, podstawę posmarowałam klejem, nie musi być dokładnie. 


Następnie posmarowane części przyłożyłam do papieru, poczekałam chwilę, aby klej związał i zaczęłam kleić kolejne ściany po prostu obracając pudełko.


Po przyklejeniu wieczka, ściany tylnej oraz podstawy odcięłam niepotrzebne elementy.


Teraz wystarczy przykleić ściany boczne, dokonać stosownych poprawek i gotowe. 


Na koniec postanowiłam ozdobić wieczko gotowego już pudełka. I jak wam się podoba? Mam nadzieję, że tak instrukcja komuś się przyda. Pozdrawiam i życzę miłego dnia!

7 komentarzy :

  1. Ślicznie wyszło! Ja jakoś nie mogę znaleźć czasu i się zmobilizować żeby ozdobić pudełka, w których trzymam akcesoria :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja akurat mam końcówkę urlopu, więc musiałam sobie jakoś czas zapełnić ;D

      Usuń
  2. uwielbiam te taśmy - są na prawdę bardzo efektowne - pomogły mi zrobić niebanalny prezent ślubny dla znajomych :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Praca opłacała się, pudełeczko świetne :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam identycznie oklejone pudełko na listy :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za odwiedziny oraz komentarze! ;)
Twoja opinia na temat bloga czy zamieszczanych
postów jest dla mnie bardzo ważna. :)