♥ Ostatnio otrzymane ♥

Powracam do was! Mam nadzieję, że tęskniliście trochę za mną i blogiem. Chciałabym podziękować wam za taki ogrom meili, przez ostatni czas było ich na prawdę bardzo dużo! Dzisiaj mam dla was listy oraz pocztówki, które otrzymałam przez okres mojej nieobecności na blogu. Za każdym razem, gdy wyciągam coś ze skrzynki sprawia mi to ogromną radość i w tym przypadku było podobanie. Zacznijmy od listów. Pierwszy przyleciał do mnie aż z Australii. 
Staysea jest wspaniałą pogodną osobą, która uwielbiam scropbooking, dlatego też otrzymałam od mniej kilka gadżetów do ozdobienia kopert. Bo takie właśnie zastosowanie znalazłam dla nich. Kolejny list przyszedł do mnie z Krakowa od cudowniej Ani, z którą dopiero rozpoczynam korespondencje. 
Otrzymałam przepiękne pocztówki, herbatę którą uwielbiam! Tak, jestem herbacianym stworzonkiem, za to nie lubię kawy. Wracając do listu to urzekł mnie uroczy magnes, który jest spory i ciężki a to dlatego, że jest on wykonany z gipsu!
Na koniec pokażę wam pocztówkę z Zamościa! Prześliczny nocny widok na miasto, uwielbiam pocztówki ukazujące miasta nocą! Na dzisiaj tyle, mam nadzieję, że post podobał się wam. 
Zanotowałam wszystkie sugestie dotyczące zmian i będę je powoli realizować. Jak wiecie blog, pocztówki oraz listy są dla mnie wielką pasją i chciałabym, aby pobyt na tym blogu był dla was przyjemnością i może jakąś inspiracją. Bardzo wam dziękuję za wszystkie opinie! Oczywiście pod każdy postem możecie pisać swoje propozycje na nowe posty. Paaaa...

Komentarze

  1. Oj, też uwielbiam herbatę, a nie lubię kawy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie ma to jak dobra herbata. :) Cieszę się, że Twoja skrzynka pocztowa świeci nie pustkami a promykami słońca ze wszystkich krańców świata. :) Pozdrowienia. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. te nasze polskie niebieskie ohydztwa w porównaniu z australijskimi znaczkami wypadają dość marnie :)
    Miło, że wróciłaś do blogowego świata!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Powoli te znaczki zaczynają być dla mnie obojętne. Fajnie było by gdyby były ciut ładniejsze.

      Usuń
  4. Świetny ten list z Australii *.* Z resztą reszta też fajowa ^^

    OdpowiedzUsuń
  5. ja również uwielbiam herbatę! w mojej szafce nie ma już na nią miejsca. ale, kawę też lubię, choć pijam ją w o wiele mniejszych ilościach, niż herbatę.
    świetne przesyłki! bombowe gadżety z Australii, jak i z Krakowa, no i ta pocztówka! super sprawa :)

    pozdrawiam!

    PS. dziękuję za cudowną kartkę z Wrocławia! umieściłam ją na swoim blogu.

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny blog o mojej ulubionej tematyce zapraszam na moj
    http://alexis26.blog.pl

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo podobają mi się te karty ze zwierzętami z Australii. No i ten cudny kreci znaczek :)))

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne te pocztówki! Widzę, że to Twoja wielka pasja, podziwiam :)
    Ja nazbierałam około 40 pocztówek, ale zraziłam się do Postcrossingu, gdy moje kartki przestały dochodzić do adresatów. Nie mam też na to za wiele czasu, ale uważam, że to świetny sposób na poznanie ludzi z całego świata i fajna rozrywka.
    Bardzo ładny blog <3

    Pozdrawiam,
    Zosia z bloga Cztery Żywioły

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Bardzo dziękuję za odwiedziny oraz komentarze! ;)
Twoja opinia na temat bloga czy zamieszczanych
postów jest dla mnie bardzo ważna. :)

Popularne posty z tego bloga

Jak zrobić kopertę origami?

Zakupy na postallove

postallove.pl