Nasza pocztówka dotarła do celu !

Witajcie kochani! Pewnie pamiętacie, że całkiem niedawno wspólnie losowaliśmy adresy, a następnie wybieraliśmy i wypisywaliśmy pocztówki. Dzisiaj chciałabym wam pokazać w jaki sposób otrzymujemy informacje o tym, że nasza pocztówka dotarła do adresata. Właśnie przed chwilką okazało się, że jedna z wysłanych pocztówek dotarła już do adresata. 
Zawsze możecie kontrolować swoje konto. Najbardziej w tym w przypadku interesują nas pocztówki wysłane czyli Sent, zaznaczone na zielono. W tym miejscu macie podaną liczbę pocztówek, które dotarły i zostały zarejestrowane. 
Otrzymujemy również e-mail potwierdzenie zarejestrowania naszej pocztówki. Gdy zobaczymy e-mail rozpoczynający się od "Hurray!", możemy się cieszyć. 
Bardziej szczegółowe informacje możemy uzyskać na naszym koncie. Wystarczy się zalogować, następnie w pasku menu kliknąć Sent postcards. Wyświetli nam się lista pocztówek, które są w podróży, przeterminowane oraz pocztówki, które zostały zarejestrowane czyli dotarły do adresatów. Nasz pocztówka jest zaznaczona na zielono.
Klikają na numer ID w naszym przypadku był to PL-801025, możemy uzyskać szczegółowe informacje. Adres osoby do której wysłaliśmy pocztówkę znika, a na jej miejsce wskakuje ewentualny skan pocztówki, czas podróży, odległość jaką kartkę przebyła w linii prostej, mamy też wgląd w profil osoby do której wysłaliśmy pocztówkę. 

Mam nadzieję, że post wam się spodoba. Pozdrawiam was serdecznie i  dziękuję za odwiedziny oraz wszystkie komentarze. 

Komentarze

  1. też tam jestem , ja naraziew wyslalm 1 , chcialabym dalej wyslac ale nie mam na razie kasy

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja wysyłałam w zeszłym roku, a po podwyżkach cen znaczków wysłałam tylko kilka bo nie mam na tyle kasy :/ szukam swapów na facebooku jedynie ^^

      Usuń
    2. Fakt podwyżka znaczków była dla niektórych zabójcza. Ja też niestety musiałam ograniczyć wysyłanie.

      Usuń
    3. Ja wysyłam przez portal napiszkartke.pl . Wysyłka jednej kartki kosztuje 3,5 priorytetem, a powyżej 7 kartek 3 zł. Opłaca się tak wysyłać ;)
      http://qidass-cards.blogspot.com/

      Usuń
  2. oooo super, uwielbiam dostawać pocztówki i je wysyłać :D

    OdpowiedzUsuń
  3. To teraz czekamy aż następne pocztówki dotrą :]

    OdpowiedzUsuń
  4. Dość niedawno bawiłam się w Postcrossing, ale zrezygnowałam. Po pierwsze znaczki są trochę drogie, a po drugie kartki do Rosji nigdy nie dochodzą, a losowałam praktycznie samą Rosję...
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz racje! Ceny znaczków są drogie a Rosja potrafi iść tygodniami, ale można zaznaczyć sobie specjalną opcje. Dzięki niej losowane kraje nie powtarzają się.

      Usuń
  5. Fajnie, że "nasza" kartka doszła :D Teraz tylko czekaj, co przyjdzie po zarejestrowaniu jej :D
    Zapraszam na najnowszą notkę - http://postcrossing-nalogiem.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Bardzo dziękuję za odwiedziny oraz komentarze! ;)
Twoja opinia na temat bloga czy zamieszczanych
postów jest dla mnie bardzo ważna. :)

Popularne posty z tego bloga

Jak zrobić kopertę origami?

Zakupy na postallove

postallove.pl