Envelope Punch Board

Dobrze wiecie, że kocham pisać listy. Staram się tworzyć własnoręcznie koperty czy karty. Chciałabym pokazać wam niedawno odkryty gadżet, który podbił moje serce. Jest to urządzenie dzięki któremu bez szablonu możemy stworzyć idealną kopertę. Zapraszam do oglądnięcia filmiku pokazowego. 



Mam nadzieję, że niedługo pojawi się też na polskim rynku. Jeśli jednak się to nie stanie, to jestem gotowa po nowym roku sprowadzić Envelope Punch Board z zagranicy. Jak wam się podoba? Uważacie, że to może być przydatny gadżet czy raczej zbędny? Piszcie swoje opinie w komentarzach. 
Pozdrawiam. 

Komentarze

  1. wydaje mi się, że widziałam coś podobnego w Empiku. poza tym na 100% można to znaleźć w polskich internetowych sklepach scrapbookingwych.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie w Empiku na pewno nie mam :( Ale przeszukuje strony sklepów scropbookingowych.

      Usuń
  2. Świetna sprawa! Bardzo by mi się przydało takie urządzenie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Rewelacja!! Na pewno na ebayu można takie coś kupić :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Tak jak mówiłam - jest na Ebay http://www.ebay.com/sch/i.html?_trksid=p2050601.m570.l1313.TR0.TRC0&_nkw=Envelope+Punch+Board&_sacat=0&_from=R40

    Ale dość drogie :/ Jak ktoś dużo kopert robi to się opłaca, ale dla kilku miesięcznie nie bardzo.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No drogie trochę, duuużo znaczków można za to kupić :D

      Usuń
  5. fajne urządzonko, ale własnoręczne robienie kopert nie jest az takie skomplikowane. Wystarczy raz zrobić szablon a potem już masowa produkcja :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Podziwiam wytrwalosci, ja wole e-maile

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Bardzo dziękuję za odwiedziny oraz komentarze! ;)
Twoja opinia na temat bloga czy zamieszczanych
postów jest dla mnie bardzo ważna. :)

Popularne posty z tego bloga

Jak zrobić kopertę origami?

Zakupy na postallove

postallove.pl