2 listopada 2014

Podsumowanie października 2014

Witajcie kochani! 

Wiem, że podsumowanie miało być wczoraj ale niestety zabrało mi czasu, aby stworzyć dla was taki wpis. Na początku października myślałam, że nie będzie z czego robić podsumowania miesiąca, gdyż wysłałam niewiele. Jedna algorytm postcrossingu postanowił zaszaleć i oto otrzymałam dużo więcej niż się spodziewałam. 


Pocztówki otrzymane:
Białoruś            1
Hiszpania         1
Japonia             4
Kanada              1 
Litwa                  1
Niemcy              2
Polska                1
Portugalia         1
Rosja                 2
Ukraina             1
USA                   5

Nowe kraje:
Algieria              2
Argentyna         1
Słowacja            1

Razem:   24 pocztówek

Które pocztówki podobają ci się najbardziej? Myślę, że wszystkie pocztówki mają w sobie coś pięknego i niepowtarzalnego. Wczoraj na facebooku dałam ogłoszenie, że już niedługo ruszę z projektem dotyczącym mojego miasta i okolic. Mam w planach organizować raz w miesiącu spotkania osób, które są, byly lub chcą być kolekcjonerami pocztówek lub postcrosserami. W grudniu rozpocznę informować mieszkańców o moim pomyśle i myślę, że już po nowym roku zorganizuje pierwsze spotkanie. Jeśli ktoś ma jakiekolwiek pytania lub sugestię proszę o kontakt meilowy: pocztowki.ag@o2.pl
Pozdrawiam i życzę miłego dnia!

9 komentarzy :

  1. Bardzo fajny wygląd bloga taki przejrzysty i miło sie go czyta :)
    Obserwuje i zapraszam do mnie na nowy post
    http://przemekadamczyk.blogspot.com/2014/10/sex-drugs-rock-n-roll-modociane.html

    OdpowiedzUsuń
  2. Nieźle uzbierałaś tych pocztówek :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale oryginalny pomysł na prowadzenie bloga.Temat mało popularny w blogosferze, a co za tym idzie i ciekawi i intryguje.Sama lubię zbierać pocztówki, ale ograniczam się jedynie do krajów, które odwiedziłam. Jednak wiem, że dużo osób po prostu lubi dostawać pocztówki z różnych zakątków świata. Fajnie, że postanowiłaś podzielić się swoim hobby. Twoja kolekcja robi wrażenie.

    Teraz ta cześć komentarza,której normalnie nie wstawiam - zachęcenie do odwiedzenia mojego bloga. I zaproszenie do wzięcia udziału w konkursie. U Ciebie robię wyjątek, bo myślę, że nagroda może Ci się spodobać.Do nagrody głównej dołączona jest pocztówka z Malty :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Naprawdę niesamowity wynik! Tyle pięknych pocztówek, tyle cudownych krajów! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale super! Ostatnio dużo czytałam o kolekcjonowaniu pocztówek i uważam to za świetne zainteresowanie. Niestety, rodzice mi zabronili założyć konto na Postcrossing.
    shelf-of-books.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Mnie najbardziej podoba się pocztówka z Japonii w prawym górnym rogu. Te spotkania to świetny pomysł. Dzięki nim ludzie będą mogli poznać kulturę i tradycje innych państw :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne pocztówki otrzymałaś w październiku:) Chyba bym się nie mogła zdecydować która jest najładniejsza :p I mapki fajne, i matrioszki i cała reszta też :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczne pocztówki! Każda ma coś w sobie, co mi się podoba. Masz naprawdę świetny pomysł z organizacją takich spotkań, szkoda, że to tak daleko od mojego miejsca zamieszkania, ale jestem bardzo ciekawa jak te spotkania będą przebiegały - mam nadzieję, że znajdziemy relacje z nich na Twoim blogu :-)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za odwiedziny oraz komentarze! ;)
Twoja opinia na temat bloga czy zamieszczanych
postów jest dla mnie bardzo ważna. :)