Wysyłamy !!!

Pogoda dzisiaj piękna, taka jak wczoraj, tylko dzisiaj jakieś burze krążą wokół Legnicy. Burka, grzmi ale nic   nie pada i dobrze ! 

Przedpołudnie spędziłam na spokojne wypisywanie listów i pocztówek, które zamierzałam dzisiaj wysłać. 
Przygotowana do pracy.  Napisałam odpowiedz na list z Hong Kongu, oczywiście do koperty wsadziłam małe niespodzianki, które powinny ucieszyć adresatkę. Wypisałam również pocztówkę do USA, Chin oraz niespodzianka Jetoy dla Kasi
Po wypisaniu pocztówki wylądowały w skrzynce na listy przy mojej poczcie. Kartka na wierzchu z Karpacza poleci do USA. Pod  spodem widać kawałek koperty, którą zrobiłam na listowe potrzeby. 
Na dzisiaj tyle. Życzę wam miłego dnia. 

Komentarze

  1. Pracowity dzień :) Ale przyjemna taka pocztówkowa robota :)

    OdpowiedzUsuń
  2. jeeej moja skrzynka pocztowa będzie nakarmiona :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Daj znać jak dojdzie :D Jestem ciekawa jak długo będzie się wlokła :)

      Usuń
  3. Czesto wysyłasz karteczki? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam miesięczny limit, gdyż znaczki są bardzo drogie i nie mogę obie pozwolić na częste wysyłanie.

      Usuń
  4. Thanks for the following, I will stay here :D xoxo

    OdpowiedzUsuń
  5. tak znaczki sa drogie. a napsizesz mi u mnie n ablogu, albo w sumie mozesz odpowiedziec tu ale pewne zapomne zjrzeć - ile ksoztuje wysłanie małej paczki? no bo jakbym chciala kilka krówek jakieś batony wysąłć to do listu ich nie wepchnę, tfu, znaczy do koperty!

    OdpowiedzUsuń
  6. a ile koztuje wysłąnie maej paczki?

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Bardzo dziękuję za odwiedziny oraz komentarze! ;)
Twoja opinia na temat bloga czy zamieszczanych
postów jest dla mnie bardzo ważna. :)

Popularne posty z tego bloga

Jak zrobić kopertę origami?

Zakupy na postallove

postallove.pl