♥ Pocztówki i list ♥

Łiii! Dzisiaj moja skrzynka nie była pusta! Jestem tak szczęśliwa, że od razu pokaże i opiszę co dostałam. 
Tak więc zacznijmy od pocztówki, która przywędrowała do mnie z Krakowa. To piękne miasto, które miałam okazje odwiedzić raz niestety. Było to kilka lat temu, miasto wspaniałe, a ludzie przyjaźni. Mam nadzieje, że niedługo znów tam pojadę. 
Tak jak obiecałam, zacznę pokazywać też znaczki na otrzymanych pocztówkach.  Muszę wyrazić swoją opinię na temat tych znaczków i powiem tylko tyle, są ohydne. Chyba zamówię znaczki na stronie poczty polskiej, widziałam tam piękności, których nie będę się wstydzić. 
Piękny kotek ze sklepu postallove.com. Te pocztówki są naprawdę piękne i godne polecenia. Jeszcze nie mam w swojej kolekcji wypisanej takiej pocztówki, dlatego jestem podwójnie zadowolona. Po prawej macie piękne znaczki z tej pocztówki. Uwielbiam otrzymywać nowe pocztówki. Codziennie zaglądam do skrzynki pocztowej z nadzieją, że coś tam jest. A teraz list z Finlandii od Laury, Dziękuję :* 
Jak zwykle piękna koperta z przeuroczym znaczki i naklejką priorytet z Muminkami ♥. Otwieram kopertę a tam przemiły list, cukierek, który smakował podobnie jak nasz "Krówka". Lizaczek, herbatka oraz piękny breloczek ! Jak miło jest otrzymywać takie prezenty. Na dzisiaj to tyle :) Pozdrawiam serdecznie. 

Komentarze

  1. Moja skrzynka była dziś pusta, jeśli chodzi o kartki z Postcrossing. Za to dostałam trzy przesyłki z zamówionymi pocztówkami, będę szaleć :)Pocztówki z Krakowem i z kotem są świetne, co do znaczka z literką mam te same odczucie, wyjątkowe paskudztwo :( A mamy przecież mnóstwo pięknych polskich znaczków. Ja dziś wybrałam na stronie poczty różne ładne znaczki. Niech za granicą mają frajdę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja nie wiem kto bierze pomysły na tak ohydne znaczki... Bleee ;/

      Usuń
  2. Też kiedyś dostałam Muminkową herbatę! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Hello there :D All mails, stamps and postcards here are very interesting.
    I'm quite interested in swap things like this, but how? I'm newbie, hehee.

    xo,
    www.delicious-to-c.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. ja w tym tygodniu dostalam jedna pocztwoke z polski ;)
    mam to szczescie ze ieszkam neidaleko krk :)
    super znaczek z psem
    a teraz nie ma znaczkow z malinka tylko takie neibeiskie sa nie??

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie miałem innych, a w okienku też nie mieli :(
    B.

    OdpowiedzUsuń
  6. ja się w to zaczęłam dpiero bawić i jeszcze mi nic nie przyszło, za to moje dwie pozctówki dotarły do dwóch dziewczyn ;d

    http://taughtmelove.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Bardzo dziękuję za odwiedziny oraz komentarze! ;)
Twoja opinia na temat bloga czy zamieszczanych
postów jest dla mnie bardzo ważna. :)

Popularne posty z tego bloga

Jak zrobić kopertę origami?

Zakupy na postallove

postallove.pl