♥ Pocztówki z Polski + zakupy ♥

Postanowiłam zaktualizować moje mapki, na których zaznaczam kraje z których pocztówki posiadam. Dodałam cztery nowe państwa:  Szwecja, Korea Południowa, Tajlandia, Włochy.  Dzisiaj chciała bym wam pokazać dwie przepiękne pocztówki z Polski. 
Pocztówka z forumowego tagu - "Widok na miasto".  Otrzymałam ją od Kasi, jest to jej rodzinne miasteczko. Na kartce mamy między innymi: kościół p.w.św. Wojciecha, plac z fontannami, dworzec kolejowy, Urząd Miasta.  Kolejna przeurocza pocztówka, trafia do mojej kolekcji - Miasta Polski. 
Teraz przedstawiam wam pandę. Pocztówka również pochodzi z forumowego tagu - natura. Nie wiem jak wy, ale gdy patrzę na tego słodkiego misiaka, mam ochotę go wydrapać za uszkiem. 
Oto pocztówki, które zamówiłam jakiś czas temu na forum. Kartki te są tak ładne, że chyba wyślę je do siebie. Hehe... Oczywiście żartuję, podzielę się nimi znajomymi z całego świata oraz wykorzystam je do SWAP'ów. Pocztówki są bardzo dobrej jakości. Ostatnio większość moich pocztówek zamawiam właśnie na forum przy zbiorowych zamówieniach oraz ze sklepów internetowych. Niestety w moim mieście jest trudno znaleźć pocztówki z zabytkami Legnicy. Dlatego też kupuje pocztówki z ten sposób.  
Na dzisiaj tyle, trzymajcie się cieplutko. Miłego dnia. 

Komentarze

  1. ale słodka pandzia. widziałam keidyś zdjecie psa z zafarbowana sierścią na pandę ;):P nie popweram w sumie,bo to mzoe szkodzic skorze zwierzatek... ;(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też widziałam te pieski. To były chyba Japońskie zdjęcia :)

      Usuń
  2. Cudowne nowości! A Kraków z przyjemnością bym podkradła <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi też bardzo się podobają :D Jedna na pewno poleci do Włoch do mojej Violi :)

      Usuń
  3. Panda przecudowna! Aż chciałoby się ją przytulić :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ale fajnie , ze zbierasz pocztówki ;) tak malo osob zostalo ktore cokolwie ciekawego kolekcjonuja ;)

    zapraszam do siebie i wspólnego obserwowania jesli masz ochote ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Panda i Kraków bardzo ładne pocztówki :) pamiętam kiedyś zbierałam i miałam pełno pocztówek:)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Bardzo dziękuję za odwiedziny oraz komentarze! ;)
Twoja opinia na temat bloga czy zamieszczanych
postów jest dla mnie bardzo ważna. :)

Popularne posty z tego bloga

Jak zrobić kopertę origami?

Zakupy na postallove

postallove.pl