26 kwietnia 2013

Listy dla Pen-Frendship'ów

Chciałabym was przeprosić, za słabą jakość zdjęć na blogu. Niestety mój aparat ma już swoje lata, a ja nie jestem dobrym fotografem. Mam jednak nadzieję, że widać wszystko co chcę wam pokazać. 

Dzisiaj postanowiłam przejść się na pocztę i wysłać listy do moich zagranicznych przyjaciół oraz pocztówkę z oficjalnej strony postcrossing. 
Pocztówka poleci do Holandii. Pani, której adres wylosowałam uwielbia pocztówki tego typu dlatego mam nadzieję, że moja przypadnie jej do gustu. Następnie mamy 5 listów z niespodziankami, które pofruną do osóbek z: Rumuni, Chin, Japonii, Brazylii oraz Słowacji. 
Muszę przyznać, że mamy brzydki znaczek za 5zł. Od następnych wysyłek zacznę składać znaczki, tak aby wartość na liście czy pocztówce wynosiła 5zł.
Pozdrawiam. Miłego słonecznego dnia. 

3 komentarze :

  1. Ooo do Holandii :)
    Ale te znaczki za 5 zł. to jakaś masakra jest. Ceny kosmiczne!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dlatego ustaliłam sobie twardy limit którego się trzymam.

      Usuń
  2. Znaczki są koszmarne... Aż mki wstyd wysyłać ! Niektórzy proszą o ładne znaczki, a ja tu nie mogę nic ciekawego zakupic :(

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za odwiedziny oraz komentarze! ;)
Twoja opinia na temat bloga czy zamieszczanych
postów jest dla mnie bardzo ważna. :)