Pocztówka z Rosji oraz list z Niemiec

Witam was kochani! 
W końcu dzisiaj moja skrzynka pocztowa została nakarmiona! Otrzymałam dwie rzeczy, które oczywiście pokaże wam je w tym poście.  Na pierwszy ogień pójdzie pocztówka z Rosji. 
 Karta przypadła mi do gustu, a jeszcze bardziej wiadomość jaką otrzymałam. Pewnie zauważyliście, że dość często otrzymuje pocztówki z tego kraju. A to dlatego, że Rosjanie wysyłają dość dużo pocztówek z projektu. 
Kolejny będzie list, którego nie mogłam się doczekać! Przyszedł do mnie z Niemiec! 
Cudowny list-komiks! Alisa stworzyła dla mnie cudo! Kochana dziewczyna, która w wspaniały sposób opisuje siebie. Zachwycił mnie namalowana żyrafka :) Poprawiła też błędy jakie popełniłam w  liście, który jej wysłałam. Bardzo dziękuję :) Przy okazji otrzymałam przepis na ciasto czekoladowe, które na pewno upiekę w wolnym czasie.

Taki niespodzianki potrafią poprawić humor na cały dzień. Pozdrawiam was serdecznie! 

Komentarze

  1. Dziewczyna ma talent :)
    śliczne są jej komiksolisty

    OdpowiedzUsuń
  2. O tak, niespodzianki pocztowe są wspaniałe, ja ostatnio otrzymałam paczkę urodzinową od przyjaciółki z Rosji, jej zawartość była naprawdę urocza (postaram się w najbliższej przyszłości pokazać na blogu), wszystko było tak misternie zapakowane...
    Ta żyrafka zupełnie nie wygląda na malowaną ręcznie, cudna!

    OdpowiedzUsuń
  3. Jeju, przepis zza ganicy *.* Jak miło :)

    http://dream-to-be-somebody.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetna jest ta żyrafka!
    Aga, napisałaś, że nie masz wróżki w swojej kolekcji, a ja Ci chętnie wyślę niespodziankową pocztówkę z wróżką, tylko potrzebuję Twojego adresu :) Co Ty na to? Możesz mi napisać na forum albo na maila: duszekaga@op.pl
    Pozdrowienia! Zobaczysz, zakochasz się w tej serii :)

    OdpowiedzUsuń
  5. list-komiks jest super!! Niestety moja skrzynka pocztowa dalej głodna siedzi, mam nadzieję, że niebawem to się zmieni.

    Pozdrawiam,
    http://zmiana-trasy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czekanie jest najgorsze, ale mamy kolejny pozytywny czynnik tego hobby, bo uczy cierpliwości :D

      Usuń

Prześlij komentarz

Bardzo dziękuję za odwiedziny oraz komentarze! ;)
Twoja opinia na temat bloga czy zamieszczanych
postów jest dla mnie bardzo ważna. :)

Popularne posty z tego bloga

Jak zrobić kopertę origami?

Zakupy na postallove

postallove.pl