Weekend - Dni bez listonosza

Witam was. Nadszedł weekend, więc nastały dwa dni bez pocztówek i innych przesyłek. Ale to nie znaczy, że nie mogę napisać posta :D 
Dzisiaj wyjaśnię kilka spraw związanych z moim hobby, wiem że na mój blog zaglądają ludziki, które kompletnie nie wiedzą o co chodzi. Na początku podam link do faq forum, z którego będę czerpać informacje. Mam nadzieje, że nikt z administracji nie urwie mi głowy. 

To może na początku wyjaśnijmy co to jest ten postcrossing
Co to jest postcrossing... ? 
Postcrossing to w skrócie międzynarodowy projekt pozwalający wysyłać i otrzymywać kartki pocztowe z całego świata. Mało kto z nas ekscytuje się tym, że dostał kartki świąteczne od dalekiej rodziny. Bardziej już cieszy nas pocztówka z wakacji znajomych, ale naprawdę ciekawe jest, gdy obca osoba z drugiego końca świata wysyła nam pocztówkę z ciekawym zdjęciem. Wyobraź sobie, że i ty możesz dostawać kartki pocztowe z całego świata!

Zgadzam się z tym zupełności. Nie zwracałam uwagi na kartki które przychodziły na święta, nawet nie chciało mi się czytać życzeń świątecznych. Gdy dołączyłam do projektu i dostałam pierwszą pocztówkę cieszyłam się jak dziecko. 

Następne pytanie jaki by się nam nasunęło to.... 
Czy rejestracja i prowadzenie konta jest bezpłatne? 
Samo bycie użytkownikiem projektu nic nie kosztuje.

Tak rejestracja i prowadzenie konta jest całkowicie darmowa! Jedna musimy kupić pocztówkę, jest to koszt od 0,50zł - 1,00zł plus znaczek. Koszt znaczka jest różny zależy do jakiego kraju wysyłamy naszą pocztówkę i czy to jest wysyłka ekonomiczna czy priorytetowa. Ale wszystko możemy sobie sprawdzić tu http://poczta-polska.pl/cennik.htm. Na stronie poczty polskiej.  

To teraz....
Co muszę zrobić, żeby brać udział w tym projekcie? 
Wystarczy, że zarejestrujesz się na stronie :arrow: postcrossing.com

Później wystarczy tylko uzupełnić swój profil i wylosować pierwsze adresy. Gdy pocztówka dojdzie do nadawcy i ten doda numer identyfikacyjny do systemu (który ty umieścisz na kartce [zostanie on wylosowany dla Ciebie przez system]) system wylosuje komuś Ciebie, jako osobę do której ktoś wyślę pocztówkę. Po tym, jak otrzymasz kartkę musisz ją sam zarejestrować w systemie. Proste prawda? 

Na dzisiaj tyle :D Jeśli macie jakieś pytanie to piszcie śmiało ;) Pa :* 

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Jak zrobić kopertę origami?

Zakupy na postallove

postallove.pl