Witam się + zakupy ;)

Cześć! Na początek przedstawię się i napisze kilka zdań o sobie. Nazywam się Agnieszka, w tym roku skończę 21 lat. Mieszkam w Legnicy, studiuję Ochronę Środowiska na uczelni w moim mieście. Jestem osobą dość radosną i uśmiechniętą. Od zawsze szukałam swojego hobby lub jakiegoś zajęcia, które będzie sprawiać mi radość i satysfakcję. Na tych wakacjach udało mi się znaleźć. Nigdy nie spodziewała bym się, że kupowanie, wypisywanie, wysyłanie a później otrzymywanie pocztówek stanie się moją pasją.

Tak więc jak na razie otrzymałam 19 pocztówek z krajów m.in takich jak: Polska, Chiny, Rosja, Litwa, Hiszpania, Hong Kong, Japonia.
Posiadam 103 czystych pocztówek, które czekają na wypisanie i ich liczba stale się powiększa.

Byłam dzisiaj na kolejnych zakupach pocztówkowych, a oto co kupiłam:
Empik - 0,99zł za sztukę.

W Legnicy Empik jest dość ubogi w jakiekolwiek pocztówki. Praktycznie są tylko te dwa wzory i koniec. Dobrze, że cena jest dość dobra dlatego też kupiła 6 sztuk.

Dewocjonalia przy katedrze ceny do 1zł za sztukę.

Udało mi się kupić bardzo ładne kartki głównie z edycji św. Pawła. Znalazłam nawet pocztówki za 0,15zł to te trzy pierwsze od lewej, reszta po 0,60zł. Za 12 sztuk zapłaciłam 5,85zł.

Naklejki na pocztówki 2.99zł za listek

Śmieszne naklejki, którymi można trochę ozdobić pocztówkę ( od strony gdzie piszemy), dość przydatne zwłaszcza gdy trafi nam się dziecko.

Zakupy bardzo udane ;) Jestem szczęśliwa, że mogła się tym z wami podzielić. Od jutra zaczynam pokazywać pocztówki oraz znaczki, które będą przychodzić od dnia jutrzejszego. Teraz się żegnam ;)
Happy Postcrossing !

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Jak zrobić kopertę origami?

Zakupy na postallove

postallove.pl