Nawał pocztówek ;)

Dzisiaj wysłałam: 
- 4 offy
- 3 tagi 

A teraz pocztówki jaki otrzymałam. No dzisiaj prawie padła przy skrzynce :D 
Najpierw offy:
Kraj: Polska 
Czas podróży: 6dni
Odległość: 447 km 
Otrzymałam moją ukochaną Pin-up girl, jestem bardzo szczęśliwa bo to kolejna do mojej kolekcji piękna laska. 

Kraj: Białoruś 
Czas podróży: 6dni
Odległość: 529 km
Śliczne misie, uwielbiam pocztówki zwłaszcza z tej serii. Dziewczyna idealnie wstrzeliła się w moje preferencje. 

Kraj:  Niemcy
Czas podróży: 21 dni
Odległość: 412 km
Piękne góry, ta pocztówka bardzo przypadła mi do gustu. 

Kraj: Rumunia
Czas podróży: 5dni
Odległość: 733km 
To się nazywa pocztówka fantasy!! Uwielbiam ją, jak ją zobaczyła to dostałam takiego banana na twarzy, że szok :D
I jeszcze na koniec pokarze wam tag z oficjalnego forum z Francji. 
Przepis na cisto po francusku :D Muszę zabrać się do tłumaczenia :D
Na dzisiaj tyle pa ^^ 

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Jak zrobić kopertę origami?

Zakupy na postallove

postallove.pl