Pocztówki z: Kanady, Ukrainy, Rosji

Witajcie kochani, czy was też dobija ta niesprzyjająca pogoda?! 
Dzisiaj mam do zaprezentowania kolejne pocztówki! Ze wglądu na deszczową pogodę wybrałam słoneczne tło, które mam na dzieję, że umili wam oglądanie. 


OFF z Rosji 

swap-bot z Kanady

Ostatnio dość często uczestniczę w różnych wymianach prowadzonych na stronie www.swap-bot.com i muszę przyznać, że jestem bardzo zadowolona. Zabawa wciąga tak samo jak projekt postcrossing. 

OFF z Ukrainy 
http://www.postcrossing.com/postcards/UA-1045049

Jeszcze żadna pocztówka nie wzbudziła we mnie takich emocji jak ta. Podaje również link do pocztówki, być może ktoś będzie miał ochotę dodać ja do ulubionych. 

Na dzisiaj to wszystko, mam nadzieję, że nie zanudziłam was kolejną porcją kartek pocztowy! Pozdrawiam i życzę miłej niedzieli. 

Komentarze

  1. Bardzo ciekawa Ukraina - chętnie bym taką przygarnęła ;-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale piękne ^^ Każda ma coś w sobie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. z Rosji mi sie podoba :)
    www.allex096.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Rzeczywiście nietypowa pocztówka z Ukrainy, aż jestem ciekawa, jaka była na niej wiadomość.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Bardzo dziękuję za odwiedziny oraz komentarze! ;)
Twoja opinia na temat bloga czy zamieszczanych
postów jest dla mnie bardzo ważna. :)

Popularne posty z tego bloga

Jak zrobić kopertę origami?

Zakupy na postallove

postallove.pl