18 lutego 2014

Organizacja pocztówek

Witam wszystkich serdecznie! 
Dzisiaj chciałabym pokazać wam jak zorganizowałam moje pocztówki przy pomocy artykułów, które zakupiłam ostatnio. Muszę się przyznać bez bicia, że planowałam zrobić taki post i całkowicie o tym zapomniałam! Tak, więc zapraszam do oglądnięcia kilku zdjęć. 



Jak widać na załączonych zdjęciach pocztówki są posegregowane państwami oraz kontynentami, do tego posłużyły mi kolorowe zakładki. W jednej koszulce mieszczą się dwie pocztówki o standardowym rozmiarze, gdy trafi mi się kartka pocztowa o większych wymiarach wkładam ją w pojedynczą koszulkę. Nie przyklejam pocztówek do koszulek jakoś trzymają się same i nie wypadają z nich. Jeśli macie jakiekolwiek pytania to proszę pytać w komentarzach.  Na koniec zapraszam was do oglądnięcia bardzo pozytywnego filmiku. 


Wszystkim życzę tak wypchanych skrzynek/skrytek pocztowych każdego dnia! Pozdrawiam i życzę miłego dnia. 

12 komentarzy :

  1. Oj chciałabym kiedyś znaleźć w skrzynce tyle kartek, ale już rejestrować aż tak bardzo by mi się nie chciało ;p

    OdpowiedzUsuń
  2. Masz fajne i inspirujące pomysły! Dziękuję.

    OdpowiedzUsuń
  3. no to z jakiego kraju masz najwięcej a na jaki kraj najbardziej polujesz? :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wow, tyle pocztówek :o Marzenie

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziękuje za ten post! ;-)

    widziałam ten filmik i ja go oglądałam,to aż samej zamarzyło mi się mieć tyle pocztówek w skrzynce! ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo estetycznie posegregowane kartki :) A co do bonusowego filmu, jedna myśl nasuwała mi się podczas jego oglądania: jak to wszystko się tam zmieściło, to jakaś bezdenna skrzynka pocztowa : O

    OdpowiedzUsuń
  7. Niezła organizacja kartek - ja cały czas próbuję dojść z moimi do ładu, całkiem podobnie je przechowuję tylko wciąż leżą mi jeszcze sterty niepoukładanych :P chciałoby się kiedyś tyle kartek ze skrzynki wyciągnąć - marzenie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. WOW! Ile kartek! Ty pewnie też masz tyle, albo i więcej :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jednorazowo w skrzynce? :D
      Nie ma szans ^^

      Usuń
  9. Bardzo fajny pomysł
    Matko ile kartek w tej skrzynce :O <3

    OdpowiedzUsuń
  10. Matko tyle kartek :O
    Sama chcaiałbym choć raz otworzyć skrzynkę z taką ilością kartek :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za odwiedziny oraz komentarze! ;)
Twoja opinia na temat bloga czy zamieszczanych
postów jest dla mnie bardzo ważna. :)