About me


Mam na imię Agnieszka. Mam 26 lata i jestem zodiakalnym Strzelcem. Pochodzę z Polski, a moim rodzinnym miastem jest Legnica. Jestem otwartą i bezkonfliktową osobą, która często się uśmiecha. Moją największą pasją są pocztówki oraz tradycyjna korespondencja. 
Pierwszego bloga założyłam jeszcze, gdy uczęszczałam do gimnazjum. Nie do końca rozumiałam na czym polega tworzenie własnej strony internetowej.  Była to dla mnie tylko dobra zabawa, nic więcej. Po tych kilku latach nauczyłam się, że blog to nie tylko publikacja wpisów i otrzymywanie komentarzy ale i pasja, poświęcenie, styl życia ale i ciężka praca.
 
Od lipca 2012 roku, jestem postcrosserem czyli interesuje się pocztówkami oraz korespondencją tradycyjną. Postanowiłam założyć tego bloga po to, aby podzielić się z innymi osobami moim hobby, a być może zarazić kogoś moją pasją.  Dzięki pocztówką, mogę  bez wychodzenia z domu odwiedzać rożne zakątki świata, poznawać kulturę i obyczaje egzotycznych krajów. Poprawiłam swoje umiejętności językowe, które były bliskie zeru. Postcrossing jest bardzo dobrym nauczycielem geografii i historii. Uczy również cierpliwości oraz wytrzymałości, gdyż pocztówka potrafi iść do adresata nawet kilkadziesiąt dni. 

Na blogu oprócz pocztówek i listów będą pojawiać się wpisy z recenzjami lub opisami książek, filmów, gier komputerowych, gier planszowych czy różnych gadżetów. 

Blog istnieje od: 10 sierpnia 2012 r.

Gdzie możecie mnie znaleźć: 

Mój profil na Postcrossing:  http://www.postcrossing.com/user/Agneskowa
Szukaj nicku Agneskowa:   potcrossing.com.pl


Gdzie możecie znaleźć fanpege bloga: 

https://www.facebook.com/PostcardsAndLettersAgnes
http://www.bloglovin.com/en/blog/6747455 

Komentarze

  1. Mogłabyś podać swój adres e-mail chciałabym do Ciebie napisać :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. E-mai jest podany tu >> http://pocztowki-ag.blogspot.com/2013/02/kontakt.html ;) Pisz śmiało ;)

      Usuń
  2. Fajny blog ! Bardzo mi się podoba ! :)
    Szkoda tylko, że tak rzadko dodajesz posty :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję za miłe słowa! ;)
      Jeśli chodzi o posty to niestety częstotliwość ich dodawania jest uzależniona od tego czy coś dostanę. Teraz też posty są rzadko bo mam dużo mniej czasu niż wcześniej. Ale po nowym roku postaram się, żeby posty pokazywały się częściej. :)

      Usuń
  3. Gratuluje pomysłu. Osobiście bardzo ubolewam nad tym, że poczta tradycyjna umiera, ale paradoksalnie muszę sie przyznać, że wysyłanie listów to nie jest moja najmocniejsza strona. Najśmieszniejsze, że nie mam problemu żeby napisać coś, ale żeby to dotarło na pocztę... to już dużo cięższe zadanie:) powodzenia w prowadzeniu bloga oraz wieeeeelu pocztówek i listów :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję wytrwałości i sukcesu - zdobycie 2 miejsca na pocztówkowy blog roku :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Witaj! Wspaniały blog. Ja zbieram pocztówki i zdjęcia z mojego rodzinnego miasta - Piły. W wolnej chwili zapraszam do siebie :) https://pocztowki-schneidemuhl.pila.pl/

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Bardzo dziękuję za odwiedziny oraz komentarze! ;)
Twoja opinia na temat bloga czy zamieszczanych
postów jest dla mnie bardzo ważna. :)

Popularne posty z tego bloga

Jak zrobić kopertę origami?

Zakupy na postallove

postallove.pl