Postcrossing Ambassador

Witajcie kochani!  
Jaki czas temu mój blog został wyróżniony przez Bravo Girl!. To było dla mnie na prawdę olbrzymie wyróżnienie i strasznie się cieszę, że ktoś docenił to co robię. Dzisiaj chcę opowiedzieć wam o nominacji Postcrossing Ambassador, którą zdobyłam właśnie dzięki artykułowi w Bravo. Nominacja zaznaczona jest w profilu i oznaczona jest taką łapką z kciukiem. 


Postcrossing Ambassardor to osoba, która w jakiś sposób promuje idee Postcrossingu.
Jeśli np. napiszecie artykuł do gazety, udzielicie wywiadu czy nawet zrobicie prezentacje o Postcrossingu w waszej szkole, macie szanse zostać Postcrossing Ambassador. Wystarczy udokumentować takie wydarzenie i napisać wiadomość do ekipy Postcrossingu, każdy ma szanse zostać wyróżniony! jestem szczęśliwa, że zostałam wyróżniona mino tego, że artykuł w czasopiśmie jest w języku Polskim. Pozdrawiam kochani i życzę wielu pięknych pocztówek! 

Komentarze

  1. gratuluję! :)

    dopiero zaczynam przygodę z blogiem, wpadnij do mnie, może spodoba Ci się i moja kolekcja pocztówek :)

    +obserwuje :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wspaniale! Ja również gratuluję kolejnego sukcesu! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak najbardziej zasłużone! Zarażasz pasją ludzi, w tym mnie przez co już 1,5 roku zbieram pocztówki :D Gratuluję i trzymam kciuki za dalsze sukcesy :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Kiedyś zrobiłam w szkole lekcję o postcrossingu (mam nadzieję, że to jeszcze powtórzę) ale nie chce mi się ubiegać o to wyróżnienie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Osz kurczę, nie miałam pojęcia, że tak można, a w 2012 roku pojawił się o mojej pasji artykuł w internecie i lokalnej gazecie :D Hej! A może w nagrodę teraz jakiś egzotyczny kraj Cię wylosuje :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Raczej nie ma szans na to, aby ktoś z egzotycznego kraju mnie wylosował :D

      Usuń
  6. Gratuluję, naprawdę należy Ci się takie wyróżnienie Twój blog jest jednym z moich ulubionych pocztówkowych :)

    Pozdrawiam najserdeczniej i zapraszam do siebie w wolnym czasie!

    OdpowiedzUsuń
  7. 100% zasłużone wyróżnienie! Gratuluję :-)!

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratuluję :) Też lubię wysyłać kartki :)

    http://weraweronika.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Bardzo dziękuję za odwiedziny oraz komentarze! ;)
Twoja opinia na temat bloga czy zamieszczanych
postów jest dla mnie bardzo ważna. :)

Popularne posty z tego bloga

Jak zrobić kopertę origami?

Zakupy na postallove

postallove.pl