Egipt

Witam serdecznie!

Co u was słychać w tym dość niemiłym okresie chorobowym? Teraz trzeba na prawdę się pilnować, aby nie załatwić się tak jak ja te dwa tygodnie temu. Na szczęście udało mi się wyleczyć do końca. Dzisiaj chcę pokazać wam pocztówkę z nowego kraju. Otrzymałam ją od znajomych, którzy byli w styczniu w Egipcie. Jest to dopiero mój drugi kraj Afrykański dlatego radość jest podwójna!



Egipt - nazwa oficjalna Arabska Republika Egiptu, państwo położone w północno-wschodniej Afryce z półwyspem Synaj w zachodniej Azji. Egipt graniczy z Izraelem i Strefą Gazy na północnym wschodzie, Sudanemna południu i Libią na zachodzie. Od północy rozpościera się Morze Śródziemne, a na wschodzie Morze Czerwone.





Tekst źródłowy: http://pl.wikipedia.org/wiki/Egipt

Komentarze

  1. Śliczne multi :-) ja z Egiptu jeszcze pocztówki nie posiadam. Moi rodzice byli tam dwalata temu, ale kartka od nich którą mi wysłali niestety nigdy do mnie nie doszła :(

    OdpowiedzUsuń
  2. Zawsze marzyłam o podróży do Egiptu, wielbłądy, piramidy zawsze mnie interesowały ;) kartka świetna :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Byłam kiedyś w Egipcie i to nawet w Sharm-El-Sheiku! Niestety było to jeszcze przed czasami kolekcjonowania pocztówek... szkoda, byłby ciekawy okaz do zbioru. Lecz osobiście wyprawy tam nie polecam, szczególnie gdy jest się blondynką. Mojemu tacie proponowali od wielbłąda po mercedesa za mamę! :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Aż chciałoby się tam pojechać :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ładna kartka! :) Ja również posiadam kartkę z Egiptu, ale niewypisaną tylko przywiezioną... Ale zawsze coś! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. W tym okresie chorobowo-feryjnym musiało mnie coś dopaść :( Ale dzięki temu mam czas na pisanie listów i sprawdzanie co 10 minut czy któraś z moich pocztówek przypadkiem nie doszła bardzo szybko :)

    OdpowiedzUsuń
  7. To jest chyba jakaś popularna miejscowość turystyczna, bo moja penpalka też tam była i wysłała mi pocztówkę z tymi żółtymi rybkami! :)
    Masz rację, teraz wszyscy chorują.
    Aga, a ja chciałam zapytać co z Wojtusiem?

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Bardzo dziękuję za odwiedziny oraz komentarze! ;)
Twoja opinia na temat bloga czy zamieszczanych
postów jest dla mnie bardzo ważna. :)

Popularne posty z tego bloga

Jak zrobić kopertę origami?

Zakupy na postallove

postallove.pl