Niemcy, Finlandia, Hong Kong

Witajcie kochani! 
Jak wasze samopoczucie po świętach? Macie jeszcze trochę miejsca w żołądkach? Ja muszę przyznać, że w tym roku prawie w ogóle nie poczułam świąt, jedynie co to piekące stopy po pracy. 

Coraz częściej myślę o tym aby i w tym roku zgłosić bloga do Konkursu Blog Roku, być może w tej edycji uda mi się wejść chociaż do pierwszej dziesiątki w mojej kategorii.
To byłby dla mnie olbrzymi sukces. Jedyny problem dla mnie to etap głosowania, w którym wysyłane są smsy na poszczególne blogi. Niestety nie mam tak wielu czytelników, mój blog nie jest popularny ale mam wielką nadzieję, że pomożecie spełnić mi moje marzenie. Byłabym na prawdę bardzo wdzięczna. Jeśli tylko konkurs się rozpocznie dam wam znać i wszystkie potrzebne informacje. A teraz mam dla was piękne pocztówki na tle choinki. 

Niemcy 

Finlandia 

Hong Kong

Mam nadzieję, że już niedługo nadrobię wszystkie pocztówkowe zaległości. Po nowym roku sporządzę dla was wielkie podsumowanie roku, które prowadzę od sierpnia. Pozdrawiam i życzę miłego dnia. 

Komentarze

  1. Ciekawe pocztówki :)
    Zawsze można spróbować, a nóż może się uda, a jak nie teraz to w przyszłości, zawsze warto mieć marzenia, bo w końcu kiedyś się spełnią w najmniej oczekiwanym momencie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Na niemieckiej pocztówce jest przepiękne niebo :)
    Powodzenia w konkursie !

    OdpowiedzUsuń
  3. Kartka z Niemiec jest rzeczywiście urocza. Ja także życzę powodzenia w konkursie. :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładne pocztówki. A wystartować w konkursie, jeśli masz ochotę, trzeba. Liczy się już sam udział. Powodzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Kartka z Niemiec najładniejsza ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Pocztówka z Niemiec najlepsza <3 ale ta z Finlandii też bardzo mi się podoba :)super!

    OdpowiedzUsuń
  7. Niemiecka kartka jest przecudowna :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Bardzo dziękuję za odwiedziny oraz komentarze! ;)
Twoja opinia na temat bloga czy zamieszczanych
postów jest dla mnie bardzo ważna. :)

Popularne posty z tego bloga

Jak zrobić kopertę origami?

Zakupy na postallove

postallove.pl