Jak zrobić kopertę? #3

Witajcie kochani!

Dzisiaj chciałabym pokazać wam kolejną instrukcję na piękną kopertę. Jest to instrukcja, którą dobrze znacie jednak tym razem koperty wykonam z całkiem innego materiału. Już od dawna przymierzałam się do zakupienia dwustronnego papieru do scrapbooking'u. Ostatnio będąc z siostrą ma małych zakupach udało mi się dorwać piękne arkusze. Tak, więc zabierajmy się do pracy! 

Materiały potrzebne do wykonania kopert:
  • arkusze papieru do scrapbooking'u ( ja swoje kupiła w sklepie Kikimora w Legnicy, możecie odwiedzić ich stronę internetową http://www.kikimorasklep.pl/ ) Jeden arkusz papieru dwustronnego kosztuje 1,50zł
  • klej magic
  • nożyczki
  • szablon do odrysowania


1. Na arkuszach papieru obrysowujemy szablon, staramy się nie przyciskać zbytnio ołówka do papieru. 

2. Wycinamy.... i powstaje nam wzór jak na zdjęciu.

3.  Teraz składamy wszystkie powstaje skrzydełka, 3 sklejamy ze sobą tak, aby powstała kieszonka. Przed sklejeniem wybieramy stronę papieru, która ma być na zewnątrz. 

Gotowe! 
To bardzo prosta instrukcja! Każdy z wam jest w stanie wykonać taką kopertę, a później ucieszyć nią znajomego do którego piszecie listy. Koperty z papieru dwustronnego wyglądają bardzo pięknie i są oryginalne.

Na koniec chciałabym pokazać wam taśmy ozdobne jakie sobie zakupiłam w Empiku, jedna taśma kosztuje 4,99zł i jest jej 10m i 15mm szerokosci. 

Na dzisiaj to wszystko, mam nadzieję, że instrukcja choć trochę przypadła wam do gustu. Pozdrawiam i życzę miłego dnia. 

Komentarze

  1. ciekawa i przydatna intrukcja

    zapraszam do mnie http://iamemilia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. jakie czaderskie koperty :D czy taki papier można dostać w każdym papierniczym?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja kupiłam ten papier w sklepie specjalistycznym, wątpię żeby był on w zwykłych papierniczych. Jeśli ktoś nie ma u siebie w mieście takie sklepu może zajrzeć tu > http://sklep.scrap.com.pl/. Mają bardzo duży wybór i te papiery też można tam znaleźć. :)

      Usuń
  3. Świetny pomysł z tymi kopertami!:) U mnie w papierniczym są takie dwustronne, ozdobne arkusze papieru, ale nawet jeśli ktoś nie ma możliwości ich zakupienia poza internetem to można też użyć papieru do pakowania prezentów, co prawda jest jednostronny ale też ładnie będzie wyglądało :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo fajny pomysł i świetnie wygląda w rezultacie końcowym :))

    OdpowiedzUsuń
  5. Wyglądają bajecznie :) Takie kolorowe i pozytywne. Na pewno spodobają się osobom, które coś w nich od Ciebie otrzymają :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne te koperty! Ja mam zamiar robić, ale z papieru pakunkowego :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wow, pierwszy raz widzę taki papier na oczy. Człowiek uczy się całe życie :D. Pięknie ci to wyszło!

    OdpowiedzUsuń
  8. Twoje arkusze papieru wyglądają wspaniale, rozglądnę się za podobnymi w swoim mieście : )

    OdpowiedzUsuń
  9. O rany!! Zdolniacha z ciebie :D! Kozackie te kopertki !!!

    pozdrawiam
    Crystal's Charm Blog

    OdpowiedzUsuń
  10. śliczne są te koperty

    angielifestyleblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Takie oryginalne ^^ Super są :)

    OdpowiedzUsuń
  12. oryginalnie i przepięknie! Uroczyły mnie te koperty. ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. ooo fajnie! miałam w planie podobny post, ale ostatnio nie miałam czasu i weny ;(

    OdpowiedzUsuń
  14. U mnie takie arkusze są po 2 złote w sklepie hobbystycznym. Myślę że zainwestuję w nie parę groszy, bo taka koperta wygląda pięknie!

    OdpowiedzUsuń
  15. Fajowe, a ten klej magic to jakiś specjalny i daje jakieś lepsze efekty?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten klej jest baaardzo mocny, a po wyschnięciu robi się przeźroczysty ;)

      Usuń
  16. Bardzo przydatna instrukcja:) Dziękuję!
    A klej Magic też polecam-nigdy mnie nie zawiódł :)
    Pozdrawiam:*
    Kamila.

    OdpowiedzUsuń
  17. Super sprawa!
    A gdzie znaleźć szablon takich małych kopert, gotowy do odrysowania?

    Pozdrawiam,
    Ela

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja niestety nie posiadam gotowego szablonu. Po prostu rozkleiłam kopertę zakupioną w sklepie i z niej zrobiłam szablon, ale można też wydrukować gotowy z internetu.;)

      Usuń
  18. Czy taki sam arkusz który Ty miałaś jest może na stronie Kikimora? Wzory mi się okropnie podobają! :) Zachęciłaś mnie do zrobienia prezentu dla przyjaciółki, uwielbiam Twojego bloga!

    Pozdrawiam i życzę miłego wieczoru! ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, te arkusze kupiłam właśnie w Kikimora tylko stacjonarnie, bo jest to sklepik z mojego miasta. :)
      Bardzo dziękuję za tak miłe słowa ;)

      Usuń

Prześlij komentarz

Bardzo dziękuję za odwiedziny oraz komentarze! ;)
Twoja opinia na temat bloga czy zamieszczanych
postów jest dla mnie bardzo ważna. :)

Popularne posty z tego bloga

Jak zrobić kopertę origami?

Zakupy na postallove

postallove.pl