Rejestrujemy pocztówkę

Witam wszystkich bardzo serdecznie na moim blogu. 

Na początku tego wpisu chciałbym bardzo podziękować za wszystkie komentarze oraz meile, które otrzymałam przez ostatnie tygodnie. Wasze sugestie były bardzo słuszne i dały mi bardzo dużo do myślenia. Oczywiście nie zostałam nimi w żaden sposób urażona, w ręcz przeciwnie! 

Dzisiaj chciałabym bardzo serdecznie zachęcić was do przeczytania posta, w którym pokażę jak zarejestrować pocztówkę, otrzymaną dzięki projektowa postcrossing.com. Na pewno pamiętacie moje wcześniejsze wpisy dotyczące losowania oraz wypisywania pocztówek. W końcu nadszedł czas, aby pokazać wam jak zarejestrować kartkę pocztową, którą otrzymaliśmy. 

Wczoraj, wracając do domu zerknęła do skrzynki pocztowej i okazało się że nie jest pusta! Otrzymaliśmy bardzo ładną kartkę, która przywędrowała z Czech. 
Górski widok bardzo przypadł mi do gustu. Jak wiecie potrafię cieszyć się z każdej pocztówki, jedna ta jest wyjątkowo urocza, być może dlatego, że bardzo lubię góry. 

Nigdy wcześniej nie pokazywałam wam, co znajduje się na odwrocie pocztówki, jednak teraz dla celów pokazowych jestem zmuszona to zrobić.
Pewnie pamiętacie, że cały czas przypominałam wam, żeby na pocztówce obowiązkowo napisać magiczny kod ID. Dzisiaj pokażę wam dlaczego je on tak bardzo istotny! Na zdjęciu zaznaczyłam wam kod ID zieloną ramką, aby był bardziej widoczny.  
Oczywiście na początku musimy zarejestrować się na swoje konto, gdy to uczynimy z niebieskiego paska menu wybieramy Register a postcard. 
Następnie zostaniemy przekierowani na stronę, która umożliwi nam zarejestrowanie pocztówki. W pierwszym okienku wybieramy państwo, z którego pocztówka do nas dotarła, ( skrót państwa jest częścią kodu ID, dlatego zawsze piszecie go na pocztówce) następnie przepisujemy resztę kodu. Duże okienko poniżej służy do podziękowania za kartkę, możecie je zostawić puste. Ja jednak zawszę dziękuję za trud jaki niesie za sobą projekt. Musimy zdawać sobie sprawę, że dana osoba również wybrała dla nas pocztówkę, udała się na pocztę, aby zakupić znaczek oraz wysłać ją do nas. 
Jeśli wszystko poprawnie wpisaliście, po zatwierdzeniu powinniście zostać przekierowani do strony końcowej. Możecie tutaj sprawdzić jak długo podróżowała kartka, macie dostęp do profilu osoby, od której otrzymaliście pocztówkę, skan oraz kilka innych informacji.  

Mam nadzieję, że moja instrukcja będzie przydatna.  Jeśli ktoś miałby jakiekolwiek pytania bardzo proszę pytać w komentarzach pod tym wpisem lub pytania kierować bezpośrednio na mojego meila.  Bardzo serdecznie pozdrawiam i życzę wam miłego dnia. 

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Jak zrobić kopertę origami?

Zakupy na postallove

postallove.pl