Wyzwanie - Uwolnij List

Witajcie kochani! 
Jakiś czas temu pisałam na blogu, że mam w planach przygotowanie dla was coś specjalnego. Długo milczałam, aż w końcu dopracowałam mój plan i mam dla was wyzwanie. Mam nadzieję, że podejmiecie się go z radością! 

Chyba każdy z nas ucieszył by się, gdyby w jego rączki trafił by list z jakąś niespodzianką w środku. Za każdym razem, gdy ja otrzymuje taki list chciałbym go natychmiast otworzyć i zobaczyć co jest w środku! 
Właśnie na tym będzie polegać wyzwanie na wysyłaniu i otrzymaniu jednego listu, zasady wyzwania macie opisane poniżej.

Zasady:
1. Bardzo proszę dokładnie zastanowić się czy chcecie wsiąść udział w wyzwaniu. Pamiętajcie, że osoba do której macie wysłać list, czeka na niego z niecierpliwością i nie możecie jej zawieść! Każda zgłoszona osoba otrzyma jeden list. 

2. Jeśli podejmiesz decyzję o wzięciu udziału w wyzwaniu należ poinformować mnie pod tym  w komentarzu pod postem. Następnie musisz wysłać do mnie meila: agneskowa@o2.pl. W tytule napisz słowo "Wyzwanie", w wiadomości proszę o podanie: imienia oraz nazwiska, adresu zamieszkania i kilka informacji o sobie np. zainteresowania. Na wasze meile czekam do 12 marca! Przyjmuje zgłoszenia uczestników mieszkających w Polsce.

3. Następnie do 15 marca każdy z was otrzyma na meila, adres osoby do które ma wysłać list. Bardzo prosiłabym, aby każdy list był estetyczny oraz przemyślany. Wysyłany list nie powinien przekraczać wagi 350g, to na prawdę dużo więc możecie wykazać się kreatywnością. Jeśli chodzi o wygląd koperty czy papeterii oraz zawartości zostawiam wam wszelką dowolność. Proszę jednak, aby zawartość listu była przemyślana, możecie wysłać kilka zdjęć swojego miasta, informacje o zabytkach, mapę miasta. Jeśli tworzysz coś kreatywnego np. robisz na szydełku wyślij swoją pracę, możesz wysłać jakiś ciekawy gadżet lub słodycze. Macie na prawdę wiele możliwości! Na wysłanie listu macie czas do: 28 marca, nie wysyłajcie go w ostatni dzień! Pamiętajcie, że list będzie szedł kilka dni!

4. Jeśli otrzymasz list proszę zrób mu zdjęcie ( koperta + zawartość, bez wiadomości) i wyślij na mojego meila: agneskowa@o2.pl! Każde zdjęcie będzie umieszczone w specjalnym albumie na fanpage bloga. Link do albumu podam, gdy zaczną napływać pierwsze zdjęcia. 

5. Jeśli macie ochotę to proszę o wklejenie na swoim blogu poniższy baner. Bardzo prosiła bym, aby znalazł się w pasku bocznym z podlinkowanym tym postem. 

Mam nadzieję, że zasady są dla was jasne! Bardzo się cieszę, że postanowiłam dla was zorganizować to wyzwanie, mam nadzieję, że będziemy się świetnie bawić. Mam również nadzieję, że każdy z uczestników otrzyma piękny list.

Bardzo was pozdrawiam i czekam na wasze zgłoszenia! 


Komentarze

  1. Ja się oczywiście zgłaszam!:-)
    Zaraz wyślę maila, świetny pomysł Agnieszko!:-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja również się zgłaszam :)
    Zaraz wysyłam maila.

    OdpowiedzUsuń
  3. pomysł bomba!!! zaraz podeślę maila :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja również :) już wysyłam meila

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny pomysł :) Również się zgłaszam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny pomysł, ZGŁASZAM SIĘ!

    OdpowiedzUsuń
  7. Zgłaszam się

    OdpowiedzUsuń
  8. Zglaszam sie! Przepraszam, ze z anonima, ale nie mam konta :( Mam nadzieje, ze to nie przeszkadza :) / Youko ^.~

    OdpowiedzUsuń
  9. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Literówka się wkradła :P

      Takie pomysły uwielbiam :D Oczywiście, zgłaszam się :)

      Usuń
  10. Świetny pomysł, zgłaszam się bardzo chętnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetny pomysł :D z wielką chęcią wezmę udział :)

    OdpowiedzUsuń
  12. O Boziu! Uwielbiam :)
    Mail się tworzy :)

    OdpowiedzUsuń
  13. no to ja też chcę wziąć udział. ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetny pomysł ! Oczywiście się zgłaszam :) !

    OdpowiedzUsuń
  15. też się zgłaszam :) zaraz wyślęmejla :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja też! Ja też! Meila wyślę jakoś później wieczorem ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. O jaki świetny pomysł !
    Chętnie podejmę wyzwanie :)

    OdpowiedzUsuń
  18. ale fajna akcja, szkoda, że nie mogę się zapisać
    rozumiem jednak, że taka zabawa mogłaby być za droga :(

    OdpowiedzUsuń
  19. Też się zgłaszam, zaraz podeślę maila :))
    Jednak wydaje mi się że powinnaś ustalić jakieś minimum/maksimum dotyczące kwoty lub ilości rzeczy, sama nie wiem jak to rozwiązać, ale żeby później ktoś nie dostał samego listu z kilkoma cukierkami jeśli wykaze sie kreatywnoscią czy zakupi jakieś prezenty bo to by bylo smutne :<<

    OdpowiedzUsuń
  20. ja też, ja też! :)
    już piszę mejlaszka ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Świetny pomysł!! ;-)
    Melduje że biorę udział ;-) jeszcze dziś podeśle emaila ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. też się zgłaszam :) później lub jutro wyślę maila, bo teraz już nie mam czasu :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Zgłaszam się ! Genialny pomysł :) Wiadomość już wysłana.

    OdpowiedzUsuń
  24. Bardzo ciekawe !
    Postaram się wziąć udział :)

    No i obserwuję, bo podoba mi się tematyka bloga, będę wpadać tutaj częściej :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Zgłaszam się oczywiście :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Bardzo ciekawy pomysł, zgłaszam się :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Ach, ale super wyzwanie. Oczywiście, że biorę udział, zaraz wysyłam Ci maila. :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Oczywiście jestem chętna. Świetny pomysł :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Świetny pomysł, zgłaszam się i zaraz podeślę mejla :D

    OdpowiedzUsuń
  30. łał, świetny pomysł!! zaraz zabieram się za maila.
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Również się zgłaszam! Mail już wysłany :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Oczywiście, że biorę udział :) Już wysyłam maila.

    OdpowiedzUsuń
  33. Chętnię wezmę udział i już piszę mejla :) zuzax5@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  34. Zgłaszam się :-)

    OdpowiedzUsuń
  35. podejmuję wyzwanie, a co mi tam :D Faktycznie przydałyby się jakieś zasady co zawartości najlepiej max kwota żeby ktoś potem nie był zawiedziony :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę, że opisze wszystkie zasady dotyczące przesyłek w meilach zwrotnych oraz w poście następnego etapu wyzwania. :) Nie bójcie się będzie to mała kwota :D

      Usuń
  36. Zgłaszam się !
    Nie mam konta więc piszę z Anonima.
    Wiktoria

    OdpowiedzUsuń
  37. Jestem za pomysłem! Mail wysłany :D

    OdpowiedzUsuń
  38. Zgłaszam się i czekam z niecierpliwością!
    Świetny pomysł!

    OdpowiedzUsuń
  39. Świetny pomysł, już wysyłam maila :3
    PS: Przepraszam, że z anonima :c

    OdpowiedzUsuń
  40. Zgłaszam się ;)
    Magda

    OdpowiedzUsuń
  41. Zgłaszam się :)

    OdpowiedzUsuń
  42. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  43. Niestety, wciąż nie dostałam mojego listu :( :( :( ...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli do 14 kwietnia ktoś nie otrzyma swojego listu, prosiłabym o kontakt meilowy.

      Usuń
  44. Niestety, ostatecznie nie otrzymałam listu. Jednak niektórzy wolą brać niż dawać :]

    OdpowiedzUsuń
  45. Ja też nie otrzymałam listu. :(

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Bardzo dziękuję za odwiedziny oraz komentarze! ;)
Twoja opinia na temat bloga czy zamieszczanych
postów jest dla mnie bardzo ważna. :)

Popularne posty z tego bloga

Jak zrobić kopertę origami?

Zakupy na postallove

postallove.pl