Polska, Niemcy, Włochy - powrót do regularnego wysyłania pocztówek

Witajcie kochani!


Mam dla was dobrą wiadomość. Po tak długiej przerwie wracam do blogowania oraz wysyłania pocztówek. Bardzo cieszę się, że moja sytuacja unormowała się na tyle, abym mogła wrócić do mojego hobby. Moja przygoda z Postcrossing rozpoczęła się 1 lipca 2012 roku, czyli 5 lat temu. Mam wielką nadzieję, że moje życie potoczy się tak, abym nie musiała rezygnować z tego co sprawia mi przyjemność. Na początek pokażę wam co fajnego znalazłam w swojej skrzynce pocztowej. 


Polska


Niemcy 


Włochy 



Byłam bardzo szczęśliwa gdy moją pierwsza otrzymana pocztówka przywędrowała z Polski oraz Beatki, która dopiero zaczyna przygodę z Postcrossing. Kochana życzę Ci wielu kartek z wielu egzotycznych miejsc na świecie. 

Mam wiele pomysłów, aby rozkręcić bloga na nowo. Mam nadzieję, że moje projekty przypadną wam do gustu. Jeśli jest temat, których o którym chcielibyście poczytać na blogu to piszcie o tym w komentarzach.  Pozdrawiam! 

Komentarze

  1. Odpowiedzi
    1. Ja też się cieszę :) Tęskniłam za pocztówkami, listami, blogiem i za wami!

      Usuń
  2. Ja również wracam, po 3 miesiecznej przerwie. Świetnie, że wróciłaś, bardzo się cieszę :)
    Pocztówka z Włoch wymiata, piękna jest.

    OdpowiedzUsuń
  3. Witam
    Też uwielbiam pocztówki szczególnie te z PRL, tylko ja zbieram pocztówki z polskich miast. Życzę powodzenia w rozwijaniu bloga i swojej pasji.

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo podoba mi się ten blog. Bardzo ciekawa tematyka jest tutaj poruszana. Będę częściej na pewno tutaj zaglądać.

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny blog. Jestem pod wrażeniem. Na pewno będę częściej tutaj zaglądać.

    OdpowiedzUsuń
  6. Thanks very interesting blog!

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Bardzo dziękuję za odwiedziny oraz komentarze! ;)
Twoja opinia na temat bloga czy zamieszczanych
postów jest dla mnie bardzo ważna. :)

Popularne posty z tego bloga

Jak zrobić kopertę origami?

Zakupy na postallove

postallove.pl