Niemcy, Tajwan, Białoruś

Chciałabym pokazać wam pocztówki, które dostałam przez ostatnie dni. Mam wielką nadzieję, że kolejny rok z postcrossing będzie bardzie obfitszy niż poprzedni. 
Pierwsza pocztówka, którą chciała bym wam pokazać przyleciała do mnie z Niemiec. To off czyli oficjalna pocztówka z PC. 
Już kiedyś dostałam pocztówkę z tego miasta, nawet sprawdziłam czy to nie jest ta sama, ale nie. To jest całkiem inny przesympatyczny multiview. Dobrze wiecie, że ja uwielbiam ładne singel i multiview. Kolejna przyleciała do mnie z Tajwanu i wymalowała uśmiech na mojej twarzy. Chyba domyślacie się dlaczego. 
Tak,to przez tego przesympatycznego Smerfa. Uwielbiam pewne dwie bajki z mojego dzieciństwa były to Muminki i Smerfy. Z chęcią ucieszę się z każdej pocztówki, która przedstawia bohaterów z tych bajek. Kolejna przyszła do mnie dzisiaj z Białorusi. 
Tu mamy piękną pocztówkę typu singelview. Ostatnio przychodzą do mnie pocztówki, które podobają mi się w 100%. Jestem po prostu zachwycona.  
Pozdrawiam serdecznie. 

Komentarze

  1. Niesamowita sprawa z taką samą Białorusią i w podobnym czasie na dodatek :) Ale traf!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja też dzisiaj dostałam Białoruś xD Co prawda pocztówka była jednym z dodatków do listu. A jakoś z Niemiec offów za bardzo nie dostaję, głównie z Chin.

    OdpowiedzUsuń
  3. ładne pocztowki dostalas :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ta ze smerfem jest świetna :D Ja jeszcze nie zaczęłam wysyłać, ale mam zamiar :P


    Zapraszam do mnie!
    moj-wlasny-art.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. jaka fajna ta ze smerfem :D

    zapraszam do mnie, dopiero zaczynam :)
    www.myylittleaddiction.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. uwielbiam dostawać pocztówki!

    OdpowiedzUsuń
  7. Wooow świetne pocztówki, smerf robi furorę :)
    Fajny pomysł na bloga. Razem z przyjaciółką też postanowiłyśmy się pobawić w coś takiego. Dopiero zaczynamy, ale mam nadzięję że ci się spodoba :)


    http://trampkowapoczta.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetne te pocztówki. Z tajwanu najfajniejsza ;pp

    ja dostaje coraz więcej listó i jestem mega zadowolona :D

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Bardzo dziękuję za odwiedziny oraz komentarze! ;)
Twoja opinia na temat bloga czy zamieszczanych
postów jest dla mnie bardzo ważna. :)

Popularne posty z tego bloga

Jak zrobić kopertę origami?

Zakupy na postallove

postallove.pl