Pomysł na kopertę.

Z racji tego, że ostatnio nic do mnie nie przychodzi, więc nie mam się czym pochwalić, postanowiłam pisać posty nawiązujące do pisania listów. Dzisiejszy post poświecę kopertą, podzielę się z wami kilkoma pomysłami. Pewnie niektórzy zapytają. A nie lepiej wsadzić ten list do zwykłej koperty?  W sumie to można, ale lepiej to wygląda a zresztą piszesz do swojego przyjaciela, któremu chcesz sprawić przyjemność. Dlatego też postanowiłam zrobić swoje koperty, które razem z instrukcją przygotowania już pokazuję.
Do przygotowania koperty potrzebujemy: klej, nożyczki, ołówek, linijkę, paper ozdobny ( ja użyłam takiego30,50 x 30,50) oraz dobre chęci. No więc zaczynamy:
Składamy nasz arkusz w sposób ja na zdjęciu. Czyli tak aby jedna strona była dłuższa od drugiej.
Stwierdziłam, że z jednego arkusza mogę zrobić więcej niż jedną kopertę, więc podzieliłam go na dwie równe części.
Następnie z krótszej strony arkusza z każdego brzegu ucięłam po centymetrze papieru. Co dało taki efekt jak na zdjęciu.
Po dłuższej stronie arkusza zagięłam brzegi tak aby nie odstawały, w ten sposób powstały nam skrzydełka. Owe skrzydełka smarujemy klejem. 
Składamy papier ponownie i przytrzymujemy brzegi aby klej związał. 
Górną część naszej koperty składamy i obcinamy brzegi. 
I tak oto mamy gotową kopertę:
Nasz Pen-Pals na pewno ucieszy się, gdy otrzyma list w takie kopercie. Ja stworzyłam akurat muffinkową wersję dla dziewczyn. Mam zamiar zrobić jeszcze kilka podobnych kopert. Dla mniej kreatywnych osób polecą kupić koperty kolorowe( które też można ozdobić :D), które też są bardziej atrakcyjniejsze od zwykłych białych. 
Na dzisiaj to tyle następnym razem pokaże jak łatwo można ozdobić zwykłą lub kolorową kopertę. 
Jeśli macie jakieś pytania o proszę o zostawienie komentarza. 

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Jak zrobić kopertę origami?

Zakupy na postallove

postallove.pl