Mini spotkanie Postcrosserów we Wrocławiu

Witam was serdecznie. Ostatnio bardzo dużo myślałam nad tym czy powinnam dalej prowadzić tego bloga. Muszę się wam przyznać, że miałam chwilę załamania, jednak te destrukcyjne myśli szybko wybiłam sobie z głowy.

Wczoraj we Wrocławiu odbyło się spotkanie postcrosserów aktywnie uczestniczących w życiu postcrossing.com.pl. Od zawsze chciałam się zobaczyć z osobami z którymi na co dzień wymieniam się swoim doświadczeniem, pomysłami czy też żalami na forum.

Miejscem spotkania był Dworzec Główny we Wrocławiu przy olbrzymiej walizce. Byłam trochę zdenerwowana bo nigdy wcześniej nie widziała dziewczyn na żywo i bałam się, że ich nie poznam, jednak nie potrzebnie się denerwowałam.
Od razu postanowiłyśmy rozpocząć polowanie na pocztówki, dlatego też wybrałyśmy się tramwajem do Hali Stulecia. Tam napadłyśmy na dwa sklepiki z pamiątkami. W sumie to trzy sklepiki, gdyż zaszłyśmy też do kasy Ogrodu Japońskiego, gdzie dziewczyny również zakupiły pocztówki. 
Oczywiście zawitałyśmy na Rynek Wrocławski, gdzie zostały zakupione "ładne" znaczki. Na prawdę były bardzo ładne i wiele ciekawych wzorów do wyboru. Gdybym wiedziała, że tak będzie nie kupowała bym paskudnych Koziorożców na mojej poczcie. Następnie po odwiedzeniu informacji turystycznej zasiadłyśmy sobie w kawiarni, zmówiłyśmy kawusie i zabrałyśmy się do wypisywania pocztówek. Oczywiście nie mogła zabraknąć pogaduszek.
Od lewej: Ja, Agnieszka, Paulina, Marta
Agnieszka zrobiła dla na świetne nalepki ze spotkania, które przykleiłyśmy na wypisywane pocztówki. 
Około godziny 16:30 postanowiłyśmy zakończyć spotkanie. Na Dworcu Głównym PKP rozstałyśmy się i każda pojechała bezpiecznie do domu. Bardzo szkoda, że było nas tak mało, ale bardzo dziękuję dziewczyną za miłe spotkanie. Mam nadzieje, że spotkamy się niedługo w takim samym gronie, bo świetnie się z wami bawiłam. 
Na koniec pokaże wam zdjęcie moich pocztówkowych zakupów z Wrocławia. 

Serdecznie was pozdrawiam. 

Komentarze

  1. To dobrze, że chwila załamania Ci minęła. Naprawdę lubię Twojego bloga :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale fajna sprawa takie spotkanie! :) Zazdroszczę!

    OdpowiedzUsuń
  3. Takie spotkania zawsze się pamięta ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajna sprawa z tymi okolicznościowymi naklejkami, adresaci na pewno będą się cieszyć z pocztówek z takim akcentem ;)

    Ps: bardzo ładne tło pojawiło się na Twoim blogu, uwielbiam motyw cytryn ; )

    OdpowiedzUsuń
  5. Cieszę się że już jest oki i nie wyobrażam sobie żebyś miała przestać prowadzić bloga :).
    Zazdroszczę Wam takiego spotkanka, bo u nas na podkarpaciu już kilka razy próbowałyśmy się umówić ale niestety nic z tego nie wyszło :(

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Bardzo dziękuję za odwiedziny oraz komentarze! ;)
Twoja opinia na temat bloga czy zamieszczanych
postów jest dla mnie bardzo ważna. :)

Popularne posty z tego bloga

Jak zrobić kopertę origami?

Zakupy na postallove

postallove.pl