10 marca 2017

Oriflame spełnia marzenia


Ostatnio stwierdziłam, że nadszedł czas, aby coś pozmianiać w moim życiu zawodowym. Praca na etat może dla niektórych jest satysfakcją, ja jednak od dłuższego czasu myślałam o tym, aby rozwinąć skrzydła i powalczyć o niezależność.

Niedawno całkiem przypadkiem trafiłam po raz kolejny na firmę katalogową Oriflame. Wcześniej już byłam konsultantka w tej firmie ale z braku czasu i chęci zrezygnowałam. Teraz pomyślałam sobie, że może warto znów do tego wrócić ale bardziej zainteresowała mnie opcja biznesowa i rozwoju jakie daje Oriflame.

Okazało się, że Oriflame daje nam bardzo wielkie możliwości rozwoju poprzez awanse, szkolenia, a nawet wyjazdy zagraniczne! Może opowiem jak to wszystko wygląda od początku. W pierwszej kolejności zapisałam się do Klubu Oriflame, opłata wynosi 4,90zł jednorazowo. Na dzień dobry otrzymałam możliwość zamawiania kosmetyków w cenach konsultanta czyli z 20% zniżką oraz uczestniczenie w Programie Witamy, w którym to za zaangażowanie otrzymujemy bardzo fajne nagrody w cenie 4,90zł. Ja w ostatnim kroku programu otrzymałam blender o wartości 180zł.

Konsultant - pewnie wiele z was kojarzy sobie Konsultantów z osobami, które chodzą z katalogami i wciskają ludziom produkty. Dla mnie Konsultant to osoba, która jest specjalistą w swojej dziedzinie i poleca innym produkty. Lepiej brzmi prawda? Aby stać się takim dobrym specjalistą Oriflame prowadzi wiele darmowych szkoleń, które pogłębiają widze na temat kosmetyków i produktów Wellness.

Jak można zrobić z tego biznes i zacząć zarabiać pieniądze?
Oczywiście jeśli interesuje Cie tylko sprzedaż masz możliwość zarobienia 100 a nawet 200zł na katalog czyli co 3 tygodnie. Ale jeśli chcesz zacząć zarabiać większe pieniądzę musisz stworzyć grupie konsultantów, czyli zapraszać do Klubu Oriflame osoby, które chcą robić dokładnie to co ty! Wtedy zbierając punkty z całej grupy możesz piąć się na kolejne progi procentowe i zarabiać. Od poziomu menagera czyli 12% mamy też możliwość kwalifikacji na zagraniczne szkolenia i konferencje. W tym roku bedzie to Kreta.


W Oriflame fajne jest to że każdy pracuje na swój sukces i każdy może zostać menagerem albo nawet Dyrektorem!

Ja obecnie tworze grupę osób z ktorymi chcę pracować, którym chcę pomóc w osiąganiu sukcesów i spełnieniu marzeń. Uczestnicze w wielu promocjach i eventach, szkoleniach a nawet Konferencjach Regionalych na ktorych przyznawane są oficjalne wyróżnienia za osiągnięcia.

Jeśli ktoś z was będzie zainteresowany wstąpieniem do Klubu Oriflame to proszę o kontakt email. Jeśli masz ochote zostaw swój numer telefonum, a ja oddzwonie do Ciebie i zdradze więcej szczegółów dotyczacych Oriflame.

pocztowki.ag@o2.pl

Masz pytania? Napisz do mnie :)

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Bardzo dziękuję za odwiedziny oraz komentarze! ;)
Twoja opinia na temat bloga czy zamieszczanych
postów jest dla mnie bardzo ważna. :)