Stany USA - kolekcja oraz plany pocztówkowe na 2017 rok!

Kochani witam was serdecznie w ostatnim dniu tego roku! Życzę wam, aby rok 2017 był jeszcze bardziej owocny w nowe zdobycze pocztówkowe! Dzisiaj chcę pokazać wam mapkę, którą chciałam zrobić już jakiś czas temu, ale jakoś nie mogła się zebrać do tej pory. Mapka przedstawia dobrze wam znane USA z podziałem na Stany. Na niebiesko zaznaczyłam wszystkie Stany, z którym posiadam pocztówki z swojej kolekcji. Jest ich 19. 


Dlaczego pokazuje wam tą mapkę? Ponieważ moim celem na 2017 rok jest zdobycie pocztówek z przynajmniej połowy niezaznaczonych na niebiesko Stanów - czyli z 16. Dodatkowo bardzo chciałabym w nadchodzącym roku zdobyć przynajmniej 6 pocztówek z nowych państw! Jak myślicie uda mi się osiągnąć ten cel? A wy jaki macie założenia pocztówkowe na rok 2017? Pozdrawiam i życzę wszystkiej najlepszego w Nowym Roku!

Komentarze

  1. Ja mam takie założenie pocztówkowe (a właściwie raczej marzenie) żeby dostać przynajmniej 10 pocztówek na urodziny i na święta, ale nie chodzi mi o wymianę, tylko o to, żeby ktoś mi je wysłał spontanicznie, żeby zrobić mi niespodziankę. Jak to osiągnąć, nie mam pojęcia. Życzę Tobie powodzenia w realizacji Twoich zaożeń i wszelkiej pomyślności w nowym roku

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na polskim forum postcrossingu jest temat, gdzie podajesz swoją datę urodzenia. Osoby zaprzyjaźnione na forum właśnie tak robią sobie niespodzianki pocztówkowe na urodziny :) Zawsze możesz spróbować! :)

      Usuń
  2. Bardzo fajne cele :) Trzymam kciuki. Myślę, że jak się czegoś bardzo chce to małymi krokami uda się cel osiągnąć!

    Szczęśliwego Nowego Roku!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję. ;)

      Wszystkiego najlepszego w Nowym Roku! :)

      Usuń
  3. Kiedyś wysyłałam również pocztówki, ale ceny znaczków skutecznie mnie od tego odwiodły. Jeśli mam zapłacić tyle samo za kartkę co i za list z jakimiś fajnymi dodatkami to wybór jest dla mnie prosty.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rozumiem Cię jak najbardziej, ceny znaczków odstraszają. Ja również uwielbiam dostawać listy :)

      Usuń
  4. Ja ostatnio zaniedbałam moją kolekcję pocztówek... Nowe kartki to tylko te które przywożę sobie sama lub dostanę od znajomych. Ale z postcrossingu nie korzystam ostatnio. Nie wiem czy kiedyś do tego wróce... Zobaczymy, na razie nie mam czasu i ceny znaczków mnie zniechęcają.
    Jkich państw ci brakuje? Masz gdzieś taką mapę świata? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja teraz postawię na swapy :) A brakuje mi dość sporo. https://pocztowki-ag.blogspot.com/2012/09/moje-zbiory-czystych-pocztowek.html Brakuje mi wszystkich państwa zaznaczonych na szaro :P

      Usuń
  5. Super że wróciłaś na bloga! ;)
    Ja ostatnio zaniedbałam bloga, i wysyłanie :P tzn wysyłam,ale nie tyle co kiedyś.. planuje to zmienić ;)
    Jeśli chodzi o zdobycie wszystkich Stanów USA, to też mam taki plan;) już w zeszłym roku miałam takie postanowienie :P ale szczerze nawet się za to nie zabrałam :(

    OdpowiedzUsuń
  6. U mnie uzbierała się już połowa Stanów i mam nadzieję zebrać w końcu w tym roku całość (częsć przez PC czy PU, a część przez swap lub od penpalsów). Powodzenia w kolekcji! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja ostatnio zaniedbałam wysyłanie kartek,ale staram się nadrobić teraz :)
    Świetne postanowienie, życzę żeby udało Ci się zebrać jak najwięcej kartek z różnych stanów ! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam USA.. I tym bardziej życzę spełniania wszystkich planów!

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetny wpis, super się czytało :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Zazdroszczę takich planów! Obyś je wszystkie zrealizowała.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Bardzo dziękuję za odwiedziny oraz komentarze! ;)
Twoja opinia na temat bloga czy zamieszczanych
postów jest dla mnie bardzo ważna. :)

Popularne posty z tego bloga

Jak zrobić kopertę origami?

Zakupy na postallove

postallove.pl