W poszukiwaniu nowych państw, czyli jak poszukuje osób chętnych do wymian.

Pewnie zauważyliście, że od jakiegoś czasu, dostaję coraz więcej pocztówek z nowych państw. Chciałabym podzielić się z wami moimi sposobami na znajdowanie osób chętnych do wymiany, oczywiście chodzi o państwa których jeszcze nie mam w swojej kolekcji. 
Muszę podkreślić, że wszystkie sposoby wymagają czasu oraz cierpliwości. Miejcie na uwadze, że nikt nie siedzi 24h/dobę przy komputerze po to, aby odpisać na naszą wiadomość. Na początek proponuje uzbroić się w cierpliwość. 

Ostatnio poszukuję osób, które prawdopodobnie chciałby wymienić się pocztówką ze swojego kraju przez stronę postcrossing.com. Po prostu loguje się na swoje konto i w górnym pasku klikam Explore i wyszukuje Search, a następnie Members.


Następnie pokazuje nam się ankieta, w której zaznaczam takie dane jak:
Kraj - wybieramy kraj pochodzenia osób, z którymi jesteśmy gotowi dokonać wymiany;
Czas w którym było ostatnie logowanie - ja zaznaczam dzień;
Zaznaczam również, opcje która pokaże mi wszystkie osoby zainteresowane wymianą czyli te które w profilu mają znaczone swap.  


Następnie klikamy przycisk wyszukiwania, po chwili wyskakuje nam list wszystkich osób z zaznaczonego prze nas kraju, które logowany się w ciągu 24 godzin oraz są chętne do wymiany. Wybieramy osobę, wchodzimy na jej profil i piszemy do niej wiadomość z prośbą o swap. 
Musicie pamiętać, że nie dostaniecie natychmiastowej odpowiedzi, jeśli w ogóle ją dostaniecie. Ja czekam około dwóch tygodni na wiadomość zwrotną, jeśli jej nie dostanę to piszę do kolejnej osoby. Gdy dana osoba odpisze i wyrazi chęć wymiany, wtedy możemy śmiało umawiać się na wymianę wymieniając kilka wiadomości. 

Polecam również grupę na facebooku Postcrossing, choć tam ciężko jest znaleźć kogoś z egzotycznego kraju do wymiany. 
A wy jakie macie sposoby na poszukiwanie osób chętnych do wymiany? Gdzie szukacie osób chętnych do wymiany? 

Na koniec chcę pokazać wam coś co obiecałam wam kilka wpisów wcześniej. Pokażę wam mój aktualny stan włosów czyli kolor i kondycje, bo oto też zostałam poproszona w meilach, która otrzymałam ostatnio.

Komentarze

  1. Dziękuje CI za ten post!! Przyda mi się ;-)
    Ja szczerze nie wiedziałam że tak można;P ale na pewno skorzystam z takiej formy! ;)
    Mi udało się umówić na jeden swap przez postcrossing.com interesował mnie kraj HongKong zobaczyłam że użytkownik chętny na swapy napisałam, odpowiedz dostałam w ciągu dwóch dni i dzięki temu umówiliśmy się na swap.. tylko ja nadal czekam..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie w tym problem, że nigdy nie wiadomo czy otrzymamy swoją pocztówkę.

      Usuń
  2. Ja kilka razy już się tak wymieniałam oraz właśnie przez facebooka. Dzięki temu otrzymałam kartki z Rpa, Maroko. czy Meksyku :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja w podobny sposób organizuje swapy zagraniczne. Jeśli ktoś jest zainteresowany to odezwie się w ciągu kilku dni.
    Dotychczas wszystkie wymiany były udane :)

    OdpowiedzUsuń
  4. No proszę, korespondencja się rozwija. Jak będę kiedyś w Sosnowcu to wyślę pocztówkę z zagranicy :P pozdrawiam, wujcio Sid ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Czy mogłabyś podać jeszcze przykładową prośbę o swap? :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Szybki, sprawdzony i przede wszystkim skuteczny sposób umawiania swapów :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Muszę się poumawiać na kilka swapów, bo już dawno nowego kraju nie dostałam :(

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Bardzo dziękuję za odwiedziny oraz komentarze! ;)
Twoja opinia na temat bloga czy zamieszczanych
postów jest dla mnie bardzo ważna. :)

Popularne posty z tego bloga

Jak zrobić kopertę origami?

Zakupy na postallove

postallove.pl