Pocztówka z: Chin oraz Polski

Witajcie kochani! 
Jak czujecie się podczas tak gorących dni? Dla mnie jest stanowczo za gorąco, najgorsze jest to że wszystkie burze i deszcz, omija moje miasto. Pozostaje tylko czekać na lekkie ochłodzenie. Dzisiaj pokaże wam kilka kartek pocztowych, które otrzymałam w ostatnim tygodniu, są to głównie widokówki z naszych pięknych polskich miast. 

city view TAG z Chin

SWAP z Łodzi - Polska

SWAP z Bytomia - Polska

SWAP z Mielna - Polska 

Od dzisiejszego wpisu wszystkie skróty pod zdjęciami będą linkowane do specjalnego słowniczka, który pomoże wam zrozumieć ich znaczenie. Mam nadzieję, że słowniczek ułatwi życie osobą, które nie mają nic wspólnego z pocztówkowym światem. Na koniec stare zdjęcie z mojego miasta Legnicy, w tle Katedra: pw. Świętych Apostołów Piotra i Pawła. 


Komentarze

Prześlij komentarz

Bardzo dziękuję za odwiedziny oraz komentarze! ;)
Twoja opinia na temat bloga czy zamieszczanych
postów jest dla mnie bardzo ważna. :)

Popularne posty z tego bloga

Jak zrobić kopertę origami?

Zakupy na postallove

postallove.pl